جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین آش و حلیم تهران

تاریخ بروزرسانی :
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

شاید از بهترین لذت‌های صبح‌های زمستونی و همچنین ماه مبارک رمضان خوردن یک حلیم یا آش گرم و خوشمزه باشد.همین محبوبیتی که درباره این دو غذا بیان کردیم فرصتی خوب برای رستوران دار ها شده است که در این زمینه وارد میدان رقابت شوند و در طبخ بهترین آش و حلیم تهران خودنمایی کنند. این مطلب سعی دارد به معرفی بهترین آش سراها و حلیم سرا های تهران بپردازد. . در مطلب دیگری برای این روزها بهترین زولبیا و بامیه های تهران را معرفی کردیم. پس با ما همراه باشید.

حلیم صبا

معمولا روزهای تعطیل برای گرفتن حلیم یا آش جلو صبا صف هست به چه درازی! حتی اگر ۷ صبح وسط هفته هم اونجا بروید باز هم کلی شلوغ است. با اینکه خیلی سال نیست که باز شده، واقعا حلیم‌های خوشمزه‌ای دارد.

آدرس : اقدسیه نبش علیخانی

حلیم صبا تهران2 بهترین آش و حلیم تهران

حلیم صبا تهران3 بهترین آش و حلیم تهران

حلیم مجید از بهترین های آش و حلیم تهران

اکثر کسانی که طعم حلیم‌های رستوران مجید را چشیده‌اند بدون هیچ تردیدی در این موضوع اتفاق نظر دارند که یکی از بهترین حلیم‌های تهران را این رستوران دارد. حلیم‌هایی واقعا خوشمزه در کنار ادویه جات و چاشنی‌هایی که آن را لذیذ تر می‌کند. جلوی مجید همیشه صف است و برای خوردن بهترین حلیم تهران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرید. حلیم‌هایی پرملات، غلیظ و سنگین که می‌تواند صبحانه یا عصرانه‌ای بی‌نظیر و پرانرژی برای‌ شما باشد.

حلیمی‌که صرفا با گوشت تازه بره تهیه می‌شود و طبیعتا قیمتش نسبت به سایر حلیم فروشی‌ها بالاتر است. باز هم تاکید می‌کنیم که اگر می‌خواهید از طعم یک حلیم واقعا خوشمزه لذت ببرید مسیر خود را به سمت اختیاریه کج کنید و جلوی مجید صف بیاستید!

آدرس: تهران، پاسداران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان اختیاریه جنوبی، کوچه شیفان، پلاک ۲۳۵

تلفن: ۲۲۵۵۰۱۵۸

حلیم مجید تهران 1 بهترین آش و حلیم تهران

حلیم مجید تهران بهترین آش و حلیم تهران

آش و حلیم سیدمهدی و پسران از آش و حلیم تهران

یکی دیگر از آش فروشی‌های نامدار تهران که پاتوق خیلی از جوانان ساکن شمال شهر است، آش سید مهدی در میدان تجریش است. البته خیلی‌ها اعتقاد دارند سید مهدی سال‌های اخیر از لحاظ کیفی افت کرده و فقط نان اسمش را می‌خورد. ولی هنوز هم خیلی‌ها آن را بهترین آش فروشی تهران می‌دانند. آش رشته و حلیم‌های سید مهدی خیلی بیشتر از سایر گزینه‌های آن توضیه می‌شوند، مخصوصا حلیم‌هایش.

آدرس: میدان تجریش، ابتدای ورودی امامزاده صالح، جنب پاساژ رضوی، پلاک ۳۷

تلفن: ۲۲۷۱۳۸۸۴

آش و حلیم سیدمهدی و پسران بهترین آش و حلیم تهران

آش و حلیم سیدمهدی و پسران2 بهترین آش و حلیم تهران

آش و حلیم دارچین

هر موقع در یک عصر پاییزی یا زمستانی در حال گذر از خیابان ستارخان بودید و متوجه جمعیتی که جلوی یک آش فروشی صف ایستاده‌اند شدید، مطئ

ن می‌شوید که به دارچین رسیده‌اید. رستورانی نامی ‌و کاربلد که به بی‌رقیب‌ترین آش فروشی غرب تهران تبدیل شده است. حلیم‌های این رستوران به اندازه آش‌هایش معروف هستند حتی خیلی‌ها حلیم‌های آن را بهتر می‌دانند ولی هر چه که هست وقتی وارد دارچین شدید برای شما فرقی نمی‌کند که آش می‌خواهید یا حلیم، شما با خوشمزه‌ترین وعده عذایی آن روزتان مواجه خواهید شد.

دارچین بیشتر برای خرید بیرون بر مناسب است تا حضور در رستوران، لذا توصیه می‌کنیم که نوش جان کردن محصولات دارچین را در خانه به حضور در رستوران ترجیح دهید. قیمت‌های دارچین هم کاملا به صرفه و مناسب است.

آدرس: ستارخان، نرسیده به باقر خان، نبش کوچه آفرند، پلاک ۱۵۵

دارچین بهترین آش و حلیم تهران

حلیم و آش شله قلمکار معنوی

حاج علی معنوی یکی از نام‌های آشنا در حوزه رستوران داری و طبخ آش و حلیم در تهران است و همین ن

ام و سابقه خوب، برندی شده است تا شعبه اصلی خود در محله پیروزی در شرق تهران را به شعبات متعددی در نقاط مختلف تهران گسترش دهد. حلیم و آش معنوی با بیش از ۴۰ سال سابقه جزو قدیمی‌ترین آش‌سرا‌های تهران به حساب می‌آید که گذر زمان تاثیری روی کیفیت غذاهایش نداشته وهمچنان مشتری‌ها را راضی به خانه‌هایشان راهی می‌کند.

آدرس: میدان شهدا، خیابان پیروزی بعد از خیابان شکوفه، روبروی تسلیحات

تلفن:۳۳۳۳۶۵۶۲

حلیم و آش معنوی تهران1 بهترین آش و حلیم تهران

حلیم و آش معنوی تهران4 بهترین آش و حلیم تهران

آش و حلیم نیکو صفت یکی از بهترین آش و حلیم تهران

بدون شک نیکو صفت در میدان انقلاب معروف‌ترین و محبوب‌ترین آش‌سرای تهران است. رستورانی که سال‌های متمادی مشتریانِ عشق آش خود را از هر نقطه تهران به میدان انقلاب می‌کشد و تغییر مکانِ اجباری‌اش هم هیچ تاثیری در تعداد مشتری و محبوبیتش نداشت. نیکوصفت به خاطر محبوبیتی که دارد در اکثر عصر‌ها به شدت شلوغ است و باید پیِ یک صف طولانی را به تن خود بمالید.

ولی مطمئن باشید ارزش حتی ساعت‌ها ایستادن در صف را دارد. آش شله قلمکار و آش رشته نیکو صفت معروف‌تر از حلیم‌های آن است و در کنار یک بربری داغ، روزی فوق العاده برای شما خواهد ساخت. نیکو صفت شعبه دیگری ندارد و در تهران تک است. در این رستوران باید عجله را چاشنی کار خود کنید وگرنه خیلی زود آش‌ها تمام می‌شود و دست خالی باید به خانه بازگردید.

آدرس: میدان انقلاب، ابتدای جمال زاده جنوبی، پلاک ۱۷۰ تلفن: ۶۶۴۱۸۳۹۵

آش‌ نیکوصفت تهران بهترین آش و حلیم تهران

آش‌ نیکوصفت تهران2 بهترین آش و حلیم تهران

آش‌ نیکوصفت تهران6 بهترین آش و حلیم تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • هموطن

    مردم تهران اصلا طعم حلیم واقعی رو نچشیدن که به این آب زیپوها میگن حلیم

    ۲۵ دی, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    از حیلیم مجید استفاده کردیم و خیلی حلیم های خوشمزه ای داره، به جرات می تونم بگم تو تهران تکه، صبح ها که خیلی شلوغ میشه ، واسه افطار ماه رمضان هم اگه خوش شانس باشی چند ساعت مونده به افطار بتونی تهیه کنی چون خیلی زود تموم می کنه،

    ۵ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • مهران رضایی

      البته حلیم معنوی از حلیم مجید بهتره مجید اسم بزرگ کرده فقط یکبار از حلیم معنوی تو خیابون پیروزی امتحان کنید اون وقت طعم واقعی حلیم را خواهید فهمید

      ۱۰ خرداد, ۱۳۹۸
  • مهرنوش زاده رفيع

    بهترين حليم ، حليم سيد مهدي تجريش و بهترين بهترين آش شله قلمكار را مي توانيد در نيكو صفت انقلاب نوش جان كنيد

    ۲۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد