رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ خرداد ۱۳۹۸

بستر های لازم برای برگزاری اجلاس گردشگری سلامت اکو در اردبیل آماده شد

لینک این مطلب کپی شد!

حسین پیر موذن روز پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: در این همایش نمایندگانی از ۱۰ کشور عضو اکو، نمایندگان و سفیران ۱۵ کشور و ۲۲۰ مهمان داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: درافتتاحیه این همایش وزیر بهداشت و درمان و نیز رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور خواهند داشت.
پیرموذن ادامه داد: این همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ماه در اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آیین افتتاح این اجلاس در دانشگاه محقق اردبیلی خواهد بود، گفت: هدف از برگزاری این همایش گسترش همکاری های کشور های عضو اکو در حوزه سلامت گردشگری و نیز معرفی قابلیت های استان اردبیل در این بخش است.

پیر موذن بیان کرد: از وزیران کشورهای عضو اکو و سفرای مقیم تهران و ۲۵ مقام رسمی کشورهای مختلف برای شرکت در این همایش دعوت شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: کشورهای عضو اکو از قابلیت فراوانی بویژه در حوزه گردشگری برخوردار هستند و تمامی کشورهای عضو تلاش می‌کنند تا شهروندان خود را به افزایش سفر و سیر و سیاحت ترغیب کنند.

وی بیان کرد: با توجه به هدف گذاری افزایش حضور تعداد گردشگران در کشورهای عضو اکو به نظر می‌رسد بیش از این می توان مناسبات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و تقویت بخش گردشگری را گسترش داد.

پیرموذن گفت: این همایش علاوه بر گسترش تعامل و مراودات اقتصادی کشورهای عضو اکو فرصت خوبی برای شناساندن ظرفیت های اقتصادی، صنعتی و بازرگانی استان اردبیل است.

ایران، ترکیه، پاکستان، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) می باشند.

گردشگری سلامت  بستر های لازم برای برگزاری اجلاس گردشگری سلامت اکو در اردبیل آماده شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *