رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

برگزاری جشنواره گل و گیاه محلات، نیمه دوم شهریور ماه

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۲/۲۰-فرماندار محلات عنوان کرد: گردشگری از طریق گل و گیاه در محلات فرصتی است که به اندازه کافی از آن بهره‌برداری نشده است.

سید احمد سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، یکی از عوامل کم‌رنگ بودن گردشگری گل و گیاه محلات را فعال نبودن بخش خصوصی در این حوزه برشمرد و گفت: متأسفانه در گذشته در این خصوص اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌هایی در این رابطه افزود: با توجه به اینکه سرمایه‌گذار زمانی اقدام به سرمایه‌گذاری خواهد کرد که از نتیجه مطمئن باشد، جهت ترغیب و اطمینان آنها برنامه‌ریزی منسجمی صورت گرفته است.

فرماندار محلات در پاسخ به این سؤال که دیگر کشورها با وجود ظرفیتی بسیار پایین‌تر از محلات در خصوص پرورش گل و گیاه از این حوزه به خوبی جهت جذب گردشگر بهره برده‌اند، بیان کرد: متأسفانه در این خصوص ما عقب مانده‌ایم و آن‌طور که انتظار می‌رود نتوانسته‌ایم از این فرصت استفاده کنیم.

وی از برگزاری جشنواره گل و گیاه در نیمه دوم شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود: احتمالا این جشنواره به مدت پنج روز در سرچشمه محلات برگزار خواهد بود و برنامه‌هایی نشاط‌آوری جهت ایجاد شور و هیجان برای گردشگران مد نظر قرار گرفته است.

1220 برگزاری جشنواره گل و گیاه محلات، نیمه دوم شهریور ماه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *