رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ اسفند ۱۳۹۲

برپایی نمایشگاه توانمندی های هنرمندان صنایع دستی ری

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ – نمایشگاه توانمندی های هنرمندان صنایع دستی شهرستان ری از تاریخ پانزدهم اسفندماه به مدت بیست روز در کاروانسرای شاه عباسی این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، امیر مسیب رحیم زاده مسئول میراث فرهنگی شهرستان ری در این خصوص اظهار کرد این نمایشگاه که با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ و اداره کل موقوفات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می گردد هنرمندان شاخص شهرستان در رشته های سفال ، سرامیک، نقاشی روی شیشه، سراجی چرم، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و قلمزنی … در ۲۰ غرفه اقدام به تولید و عرضه محصولات صنایع دستی می کند.

رحیم زاده برپایی این نمایشگاه را پیش از آغاز سال نو فرصتی مناسب برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و معرفی توانمندی های شهرستان ری در زمینه هنرهای سنتی عنوان کرد و افزود بازارچه های موقت صنایع دستی ضمن حذف واسطه ها در حوزه صنایع دستی و افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات باعث اشاعه فرهنگ عمومی استفاده از تولیدات صنایع دستی خواهد شد.

مسئول میراث فرهنگی شهرستان ری افزایش مشارکت هنرمندان زن سرپرست خانوار را یکی از شاخصه های این نمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ اسفند ماه الی ۵ فروردین ماه ۹۲ در کاروانسرای شاه عباسی واقع در خیابان حرم شهرستان در برپا خواهد بود.

untitled برپایی نمایشگاه توانمندی های هنرمندان صنایع دستی ری