جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برای سفر با تور مالدیو، برزیل، استرالیا بدانید…

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ آبان ۱۳۹۸

چرا مالدیو را برای تعطیلات انتخاب کنیم؟
مالدیو یکی از زیباترین جزایر جهان است، مانند رشته ای از مروارید که در اقیانوس هند قرار دارد و در سواحل جنوب غربی هند واقع شده است، مالدیو حدود ۱۲۰۰ جزیره (جزایر) را تشکیل می دهند و بیش از ۱۰۰ جزیره خصوصی مجزا و گروهبندی شده برای انتخاب کردن وجود دارد. دسترسی به این جزایر بوسیله ی یک باند دریایی خوش منظره و یا قایق های تندرو از پایتخت کشور امکان پذیر است. تور مالدیو یکی از بهترین انتخاب ها جهت گردشگری و تفریح می باشد.

دلایل بسیاری برای انتخاب پکیج های تور مالدیو وجود دارد، اگر شما به دنبال فرار عاشقانه هستید، تعطیلات آرامش بخش با دسترسی به آبگرم درجه یک و یا تعطیلات خانوادگی، این محل همانی ست که به دنبالش هستید. اگر شخصیت فعالی دارید، مالدیو هنوز کشوری است که باید به آن سفر کنید. تصور کنید که موج سواری بر باد و یا شیرجه رفتن با کوسه نهنگ را به یاد خاطرات ماه عسل خود خود اضافه کنید! با این حال، اولین چیزی که در مورد مالدیو با آن برخورد خواهید داشت، زیبایی طبیعی استثنایی جزایر مختلف آن است!

تور مالدیو برای سفر با تور مالدیو، برزیل، استرالیا بدانید...
تعجب آور نیست که کسانیکه به ماه عسل میروند یا کسانی که به دنبال گریزی پر زرق و برق هستند، این کشور و تور مالدیو را در لیست آرزوهای خود قرار داده اند. اما به جز اقامتگاه های پنج یا شش ستاره در مالدیو گزینه های دیگری هم هست. جزایر دیگر برای خانواده ها، علاقه مندان به ورزش های آبی وغواصی، قایقرانی و ویند سرفینگ، برای کسانی که بودجه (نسبی) دارند و هر کس که مایل به تجربه ی آرام بازگشت به طبیعت باشد، مهیاست. در مالدیو، شما می توانید از تمام این لذت ببرید و یا به سادگی در ساحل و یا از تمام اینها لذت ببرید یا به سادگی در ساحل یا ایوان هتل بنشینید و کوکتل به دست به تماشای غروب باشکوه و پر آوازه ی آفتاب مالدیو بنشینید. یکی دیگر از جاذبه های مالدیو غذاهای دریایی تازه است، رستوران ها و هتل ها در اینجا برخی از تازه ترین غذاهای دریایی که در تمام عمر امتحان میکنید مهیا میسازند که همه ی آنها مطابق با ویژگی های خاص رستوران آماده شده اند.

تفریحات در تور مالدیو

مالدیو خانه ی تعدادی از بهترین سواحل دنیاست. همه ی آن شن های وسوسه کننده تقریبا در تمام سواحل مالدیو وجود دارند و به نظر میرسد سخت است که در مواجهه با آن دچار دلزدگی نشد. شن های سفید چون برف و دریای فیروزه ای تناقضی را می آفرینند که تقریبا در هیچ کجای دنیا یافت نمیشود. ۹۹ درصد مالدیو را دریا و ۱ درصد آن را خشکی تشکیل داده است. پس طبیعتا بیشتر جاذبه های طبیعی آن را دریا تشکیل میدهد. این کشوراز۲۶ صخره مدور مرجانی به همراه کانال هایی برای کشتیرانی ایجاد شده است. یک واقعیت شگفت انگیز این است که مالدیو ها کم ارتفاع ترین کشور جهان است که در بالای کوهستان وسیعی در زیر آب قرار دارد. تمام جزایر در تالابی محصور اند که آب آن شفاف و زلال است. این جزایر حفاظی از صخره های مرجانی دارند که نظو و آرایش دیدنی زندگی زیر آب را محافظت میکند.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
سفر بدون ویزا به برزیل با تور برزیل..
برزیل بزرگترین کشور در آمریکا جنوبی است و شهر های بسیار بزرگی در آن وجود دارد و این ها تازه شروعی برای توضیحی در رابطه تور برزیل می باشد. کارنوال های بسیار بزرگ و شناخته شده هر ساله در اینجا برگزار می شود که در آن رقص و جشن و پایکوبی برقرار است.

تور برزیل برای سفر با تور مالدیو، برزیل، استرالیا بدانید...

همچنین طرفداران حیات وحش می توانند از تالاب ها و جنگل های آمازون دیدن کنند و نهایت لذت را ببرند. در این حال کسانی که از معماری لذت می برند می توانند به شهر های تاریخی رفته و از دیدن آن ها لذت ببرند. همچنین وجود سواحل های زیبا و فوتبال و مردم و قیمت های بسیار ارزان و مناسب تمام این ها دلایلی هستند که شما را متقاعد می کنند تا از این کشور شگفت انگیز دیدن نمایید. برای سفر به این کشور راهنمای سفر داشته باشید و در مورد آن مطالعه نمایید.
سفر بدون ویزا
اگر شما قصد سفر یا استفاده از تور برزیل را دارید و شما شهروند ایالات متحده، کانادا، ژاپن یا استرالیا هستید از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۶ برزیل اعلام کرده است که برای اقامت تا نود روز شما نیازی به ویزا برای سفر به این کشور ندارید. در نتیجه سفر و استفاده از تور برزیل برای شما راحتتر شده است.
امنیت و ایمنی
برزیل در مورد جنایت و میزان جرم و خشونت کمی زبانزد است اما برای گردشگران خود امنیت بسیار بالایی فراهم می کند و از این نظر شما آسوده باشید و به راحتی از تور برزیل استفاده نمایید و در شهرهایی مانند ریو دوژانیرو و سائوپولو که از شهرهای بزرگ است امنیت شما تامین میشود.
غذا
هزینه های غذا در رستوران های کوچک و محلی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و شامل غذاها و نوشیدنی های لذت بخشی می باشد. خرید مواد غذایی در این کشور بسیار ارزان است و فقط حدود صد رئال در هفته برای شما هزینه برمیدارد، اما این قیمت ها در شهری مانند ریو بالاتر است. برخی از عوامل برگزار کننده تور برزیل به شما برای تهیه غذا در طول تور کمک می کنند و یا از قبل هزینه تهیه غذا را دریافت می کنند.
حمل و نقل
اتوبوس ها برای راه دور و جا به جایی های طولانی بسیار ارزان و راحت هستند و به صورت ساعتی حدود ۸ رئال هزینه دارد. سواری از ریو تا سائوپائولو ۶۵۰-۴۴۰ رئال می شود. از ساعوپالو تا فلورینو پولز نیز سواری ۱۶۰-۲۴۰ رئال می باشد. مطمئن شوید که بلیط خود را یک روز قبل خریداری کنید چرا که خدمات حمل و نقل با اتوبوس و قطار محدود است. حمل و نقل عمومی هم اکنون بین یازده شهر بزرگ برزیل در دسترس است و به راحتی و با قیمت مناسب می توانید به آن دسترسی داشته باشید.
فعالیت ها و مکان های قابل بازدید
مسابقات فوتبال بسیار در برزیل تماشایی می باشد و بلیط آن ۳۵ رئال است که بسته به محیط آن متفاوت است. هزینه ورودی به آبشار ۴۲ رئال و و هزینه موزه ها و جاذبه های مشابه بین ۱۰ تا ۲۰ رئال می باشد.
برای غواصان، حدود ۷۰ مکان غواصی باور نکردنی برای تجربه در مالدیو وجود دارد در نتیجه تور مالدیو. انتخاب خوبی برای غواصان است. صخره های جنوبی به خاطر مرجان ها و و کانالهای فراوان تجمع کوسه ها مشهورند. دریا در اینجا ماوای ۱۱۰۰ گونه ی ماهی، پنج گونه از لاک پشت های دریایی و ۲۱ گونه از نهنگ ها و دلفین هاست. مکان هایی وجود دارند که در اطراف آن کشتی ها منحرف شده و باعث تخریب آنها شده اند. هر کسی شنا بلد باشد نیز میتواند در اینجا غوصی کند.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تور استرالیا

چرا باید به استرالیا سفر کنم؟
اگر بخواهیم از دلایل سفر و تور استرالیا فهرستی تهیه کنیم قطعا این فهرست باید شامل عوامل زیر باشد:
سواحل، طبیعت و حیات وحش (حیوانات بومی را تصور کنید که در استرالیا وجود دارند مانند کانگورو، کوآلا، وآلبی (نوعی جانور کیسه‌دار گیاه‌خوار شبیه کانگورو)، وامبات و شیطان تاسمانی (از کیسه‌داران ماهی‌خوار)، به علاوه‌ی پرندگانی مانند کوکابورا (گونه‌ای مرغ ماهی‌خوار که آوای تیز و قهقهه مانند دارد) و ایمو (پرندگان درشت و بی‌پرواز)، دسترسی به فعالیت‌های ورزشی متعدد مانند موج‌سواری، غواصی با دستگاه تنفس و ماسک و لوله، غذا و نوشیدنی (برخی از بهتری نوشیدنی های جهان را در استرالیا می‌توانید پیدا کنید)، اقدامات ماجراجویانه و فعالیت‌های فرهنگی نیز مواردی است که در تور استرالیا می توانید از آن بهره ببرید.

تور استرالیا برای سفر با تور مالدیو، برزیل، استرالیا بدانید...

بهترین مکان‌های دیدنی استرالیا کجا هستند؟
استرالیا ممکن است یک جزیره باشد اما در واقع تصمیم‌گیری درباره‌ی این ‌که در تور استرالیا کجا برویم و چه مدت آن‌ جا بمانیم تا استرالیای واقعی را تجربه کنیم، کار سختی است.
سیدنی
معولا اغلب تور استرالیا از سیدنی آغاز می‌شود، بزرگ‌ترین شهر این کشور که به دلیل وجود بندرگاه‌های بسیار زیاد در اطراف آن به “سیدنی شهر بنادر” معروف است. سیدنی به عنوان یکی از زیباترین کلان ‌شهرهای جهان شناخته می‌شود. احتمالا دو مورد از نمادین‌ترین، برجسته‌ترین و مهم‌ترین مکان‌های دیدنی این شهر پل بندرگاه سیدنی (که با نام “قلاب چنگکی” هم شناخته می‌شود) و خانه‌ی اپرای سیدنی با طراحی ساختمانی بادبانی شکلش، می‌باشند.
بهترین مناظر دیدنی نزدیک سیدنی چه هستند؟
در تور استرالیا کوهستان آبی که دو ساعت از شهر سیدنی فاصله دارد ارزش دیدن را دارد. در آنجا مناظر چشمگیری وجود دارد و جزء مکان‌های سایت میراث جهانی یونسکو هم است. اشکال منحصر به فرد مناظر چشم‌گیر که صخره های بلند و پرشیب را فرا گرفته‌اند، جنگل‌های اکالیپتوس، آبشارها و روستاهای کوچک. این کوهستان‌ها شامل قله‌های نوک تیط هیجان‌انگیز Three Sisters می‌باشند. ۱۴۰ کیلومتر/۷۵ مایل راه کوهستانی برای پیاده‌روی وجود دارد و هم‌چنین یک کابل راه‌آهن که ظاهرا پرشیب‌ترین است. اگر کسی بخواهد مدتی را این‌جا بگذراند بهترین مکان کاتومبا است، شهری کوچک با مغازه‌های کوچک هنری. منطقه‌ی دیگری که خیلی از سیدنی دور نیست دره‌ی شکارچی است، منطقه‌ی تولید شراب با بیش از ۱۲۰ کارگاه شراب‌سازی. باغ‌های دره‌ی شکارچی دارای ۲۵ آکر (۱۰۱۱۷۵ مترمربع) زمین با گل‌های رنگارنگ است.
در آدلاید چه کارهایی باید انجام دهیم؟
آدلاید شهری آرام و ریلکس و باغ مانند است. این شهر خانه‌ی فستیوال‌های هنری‌ای است که سالی دوبار برگزار می‌شوند، و مرکز شگفت‌آوری است برای دیدن مناطق نوشیدنی دره‌ی Barossa و دره‌ی McLaren، جزیره‌ی کانگورو با حیات وحش بسیار غنی‌اش و پارک محافظت شده‌ی Cleland که شما در آن‌جا می‌توانید به بسیاری از حیوانات بومی استرالیا نزدیک شوید.
در بندر بریزبین چه کارهایی باید انجام دهیم؟
بندر بریزبین سومین شهر بزرگ استرالیا است و به دلیل آب و هوای نیمه استوایی‌اش به “شهر روزهای آفتابی” مشهور است. رودخانه‌ی بریزبین شهر را به دو نیم می‌کند و به آن جذابیت و شخصیت می‌دهد. مهم‌ترین جاذبه این شهر منطقه‌ی حفاظت شده‌ی لون پاین کوالا است که بزرگ‌ترین منطقه‌ی حفاطت شده در جهان است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد