جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

با سفر به تور پاتایا بهترین لحظات عمر خود را تجربه کنید

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ شهریور ۱۴۰۲

پاتایا عروس کشور تایلند است. افراد بسیاری در سراسر دنیا برای تفریحات شبانه، غذاهای لذیذ و متنوع تایلندی، طبیعت بکر و معابد تاریخی و شگفت انگیزی که در پاتایا وجود دارد، خواهان خریداری تور مسافرتی پاتایا بانکوک هستند.

پاتایا 800x533 با سفر به تور پاتایا بهترین لحظات عمر خود را تجربه کنید

شرایط عمومی شهر پاتایا

پاتایا در قسمت جنوب شرقی بانکوک با فاصله ی ۱۰۰ کیلومتری از آن قرار دارد. پاتایا شهر ساحلی تایلند است که در آن تفریحات آبی مهیجی رواج دارد؛ به علت دارا بودن نایت لایف یا همان زندگی شبانه گردشگران شب و روز و یا روز شب از این نوع تفریحات در کنار عزیزان خود لذت می‌برند.

نقاط محبوب و دیدنی پاتایا

پاتایا جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد که همه آنها مزه و لذت خاص خود را دارند ،از جاذبه های شگرف طبیعی گرفته تا اماکن مذهبی. با سفر با تور پاتایا میتوان از مکان‌هایی نظیر باغ گیاهشناسی نانگ نوچ بازدید کرد. در معبد حقیقت به عبادت پرداخت، لحظات معنویی فوق العاده ای را در معبد وانسانگ وارارام پاتایا تجربه کرد، به دیدن آکواریوم پاتایا رفت، برای استراحت و گردش به پارک مینی سیام رفت ، هنرمندان میتوانند از گالری چند بعدی پاتایا لذت ببرند، و یا لذت قدم زدن در واکینگ استریت را تجربه کرد، و هزاران جاذبه های گردشگری همانند بازار شناور پاتایا، پارک آبی رامایانا، معبد بودای بزرگ، باغ وحش فیلهای پاتایا و سواحل بی نظیر را مشاهده کرد. شما نیز با تهیه تور لحظه آخری پاتایا میتوانید از تمامی این جاذبه های گردشگری لذت ببرید.

شکم گردی در تایلند با تور پاتایا

یکی از جاذبه های گردشگری تایلند غذاهای متنوع آن است، که سالانه گردشگران زیادی را برای امتحان کردن انواع غذاهای تایلندی به پاتایا می کشاند. شکم گردی یکی از لذت بخش ترین قسمتهای هر سفری است. غذاهای تایلندی عموما با ترکیب منحصر به فرد طعم ها طبخ میشوند. شما نیز با اطلاع از قیمت تور پاتایا و سفر با تور پاتایا میتوانید از طعم غذاهای غذاهای تایلندی لذت ببرید . غذاهای تایلندی تند و تیزاند اما آشپزان تایلندی سعی می کنند برای گردشگران خارجی این طعم را به تعادل برسانند. از محبوب ترین غذاهای تایلندی میتوان به غذاهای زیر اشاره نمود :
پدتای Pad thai
پدتای غذای نودلی اصیل تایلند است که ابتدا سرخ شده و در آخر با موادی همانند بادم زمینی، تخم مرغ، میگو و سس مخصوص پدتای ترکیب میشوند. شما نیز میتوانید با تهیه ارزانترین تور پاتایا لذت غذاهای شرقی را تجربه نمایید. غذهای دریایی عمده غذای تایلندی ها را شکل میدهد.
سام تام Som Tum
سام تام نوعی سالاد است . این سالاد نظیر سالاد های ایرانی نیست . سام تام سالاد بسیار مقوی است که به جای وعده اصلی آن را میل می کنند. با خوردن این سالاد مقوی حس خوردن غذاهای دریایی برای شما تداعی میشود، زیرا در مواد اصلی این غذا از خرچنگ و میگو استفاده میشود. شما با اطلاع از ارزانترین قیمت تور پاتایا و سفر به این شهر زیبا میتوانید طعم متفاوت این غذا را تجربه کنید.
تام یام گونگ Tom Yum Goong
سوپ میگو تند و تیز تام یام گونگ با تلفیق ادویه جات های تازه نظیر موسیر، سبزیجات، فلفل و سنبل هندی طعمی بی نظیری به این سوپ داده است.
در این بین افرادی هستند که ادویه جات مخصوص تایلندی ها برای آنها حساسیت زاست در تایلند رستوران های ایرانی همانند رستوران البرز که یکی از شلوغ ترین رستوران های شهر است و یا رستوران نایب پاتایا که با کوبیده های بی نظیرش شهره خاص و عام است، وجود داد و افراد با مراجعه به این رستورانها میتوانند غذاهای ایرانی میل کنند. شما نیز میتوانید با تهیه و خرید تور لحظه آخری پاتایا به این شهر سفر کنید و غذاهای متنوع این شهر را امتحان کنید و یا اگر به غذاهای تایلندی حساسیت دارید ازرستوران های ایرانی این شهر بهره ببرید.
مینی سیام پاتایا

مینی سیام در لغت به معنای تایلند کوچک است. در موزه این تایلند کوچک میتوانید از جای تا جای آثار مهم تاریخی جهان را در ابعاد کوچک نظاره گر باشید. با این ماکت های زیبا به برج ایفل فرانسه سر بزنید، با برج پیزا در ایتالیا عکس بگیرید، کاخ کرملین در مسکو را ببینید؛ همچنین میتوانید نظاره گر طاق نصرت در شانزه لیزه پاریس و کاخ پادشاهی تایلند باشید. گردشگران ایرانی که با تور پاتایا به موزه آمده اند نیز از دیدن پرسپولیس یا همان تخت جمشید خودمان حس غرور و افتخار می کنند.

مینی سیام پاتایا 800x533 با سفر به تور پاتایا بهترین لحظات عمر خود را تجربه کنید

جزیره‌ مرجانی پاتایا

جزیره مرجانی همانند بهشت کوچکی است که در هفت کیلومتری غرب پاتایا واقع شده است. این جزایر مرجانی تفریحی بوده و سالانه گردشگران زیادی با اطلاع از قیمت تور پاتایا و قیمت تور ارزان پاتایا به این قسمت از تایلند سفر می کنند.این جزایر کاملا تفریحی و فاقد سکنه است و به دلیل ایمن بودن سواحل آن یکی از نقاط محبوب گردشگران خارجی در تایلند است. شما میتوانید علاوه بر شنا کردن و افتاب گرفتن در این سواحل، تجربه قایق سواری شیشه ای را به دست آورید که تجربه بسیار مهیج و به یاد ماندنی است.

باغ نانگ نوچ پاتایا

در این باغ استوایی نمایش های فرهنگی و نمایش های محبوب با فیل ها صورت میگیرد.این باغ شگرف و سرسبز در غرب شهر و در فاصله ۱۸ کلیومتری ساحلی پاتایا قرار دارد. در این باغ میتوانید حس از خانه های سنتی دیدن نمایید . اما مهم ترین جاذبه گردشگری این باغ وجود هزازان گل و گیاه است، که برای دوستداران طبیعت و علاقمند به گل و گیاه بسیار آرامش بخش خواهد بود.

باغ وحش ببرها پاتایا

یکی از اماکن گردشگری جذاب و دیدنی پاتایا باغ وحش ببر‌ها می باشد که در شمال این شهر واقع شده است.در این باغ وحش بیش از ۲۰۰ببر بنگال نگهداری میشود.علاوه بر ببرهای بنگال حیوانات دیگری هم مانند شتر تک کوهان ،کروکدیل ،خوک و کانگورو نگهداری می شود .در این باغ وحش امکان دیدن حرکات نمایشی برخی از حیوانات آموزش دیده را دارید. مانند پرش ببرها از حلقه آتش،بازی بسکتبال فیل ها ، کشتی کروکدیل ها.در کنار این ها نیز حرکات نمایشی بندباز ها هم از سایر بخش های جذاب و دیدنی ای میباشد که برای گردشگران تعبیه شده اشت. شما نیز با تهیه تور ارزان پاتایا لحظه آخری میتوانید ازبازدید این باغ وحش لذت ببرید.

باغ وحش ببرها پاتایا با سفر به تور پاتایا بهترین لحظات عمر خود را تجربه کنید

کوه بودا پاتایا

بزرگ ترین تصویر حک شده از بودا را در سراسر دنیا میتوان با تهیه تور لحظه اخری پاتایا در ضلع شمالی کوه خائو چی چان دید. این تصور بودایی ۱۰۹ متری را هنرمند بسیار با استعداد و با ذوق به مناسبت گرامی داشت پنجاهمین سالگرد پادشاه حکاکی کرده است. این حکاکی بسیار جالب با لیزر انجام شده است . برای دیدن کوه بودا باید ۳۰ دقیقه تا خارج از شهر رانندگی کنید. در آنجا علاوه بر لذت های بصری میتوانید از فیل سواری لذت ببرید.

معبد پناهگاه مذهبی حقیقت پاتایا

رمز گشایی از معبد حقیقت سالانه گردشگران زیادی را به این کشور می کشاند، میتوان گفت این معبد از پر طرفدراترین جاذبه های گرئشگری توریستی تایلند به حساب می آید.
این معبد در کنار دریا ساخته شده است که به رمز آلود بودن و زیبایی آن می افزاید. این معبد به قدری خاص است که در کلمات نمی‌گنجد . افرادی که ازاین مکان بازدید می‌کنند غرق در زیبایی آن میشوند و فضای آنجا فرکانسی بسیار معنوی دارد . یکی دیگر از فاکتور هایی که به جذابیت این مکان معنوی افزوده است استفاده از عنصر چوب است. در جای تا جای آنجا نیز مجسمه های هندی بودا قرار دارد. این معبد نمایانگر دانش قدیمی و فلسفه و حکمت شرقی است . شوی دلفین ها نیز در این معبد باستانی چوبی وجود دارد که از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر میتوانید برای بازدید به آنجا با تهیه تور ارزان پاتایا بروید.

دنیای زیر آب پاتایا

بزرگ ترین و مجهز‌ترین آکواریوم جهان در آسیای جنوب شرق؛ در جنوب شهر ساحلی پاتایا واقع شده است. با قدم زدن در این تونل شیشه ای بزرگ صد متری میتوانید از دیدن چهار هزار موجود آبزی دیدن نمایید. لذت زیر دریا بودن و جزئی از دریا بودن با دنیای زیر آب پاتایا ممکن شده است. یکی از برترین جاذبه های گردشگری جهان همین نقطه از پاتایا است. اگر با اطلاع از قیمت تور پاتایا لحظه آخری و تهیه تور ارزان پاتایا به این شهر ساحلی سفر میکنید. لذت دیدن این تونل دریایی را در کنار خانواده خود از دست ندهید.

دنیای زیرآب پاتایا 800x500 با سفر به تور پاتایا بهترین لحظات عمر خود را تجربه کنید

تئاتر آلانگ ‌کارن پاتایا

داشتن زندگی شبانه در تایلند آن را یکی از جاذبه های توریستی جهان کرده است . اگر می خواهید شب خود را در کنار خانواده و یا دوستان خود سپری کنید. تئاتر آلانگ ‌کارن بهترین جاذبه های گردشگری است که حتما باید به دیدن آن بروید . این تئاتربزرگ ‌ترین تئاتری است که در زمینه فرهنگی حماسی ، اسطوره ای و تاریخی تایلند در شب برنامه های متنوع و جذابی اجرا می کند. تمام کسانی که از برنامه های این تئاتر دیدن کرده اند و شبی را در این تئاتر گذرانده اند، اتفاق نظر دارند که یکی از به یاد ماندنی ترین شب های طول عمر خود را داشته اند. شما نیز با ارزانترین تور پاتایا و یا ارزانترین تور پاتایا لحظه آخری میتوانید این شب به یاد ماندنی را برای خود بسازید.

موزه ریپلی پاتایا

اعجاب انگیزترین چیزهای موجود در جهان را میتوانید در این موزه مشاهده کنید. ابزار شکنجه‌ نظیر ماسک‌ هایی که از پوست آدمیزاد ساخته شده اند ،انسان چهار چشم ، اسبی سه پا ، ماکت کشتی تایتانیک که از چوب کبریت است و همچنین سینمای ۱۲ بعدی از چیزهایی است که درطبقه سوم مرکز خرید رویال گاردن است. مرکز خرید رویال گاردن از بهترین مراکز خرید تایلند است. شما با تهیه ارزانترین تور لحظه آخری پاتایا میتوانید از ساعت ۱۱ تا ۲۳ از این موزه دیدن نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد