رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ دی ۱۳۹۷

باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد

اشتراک گذاری

در باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد در و پنجره‌های آبی و شیروانی سرخ آن که یادآور صفا و بی‌غشی روستاهای شمال و مردمان پاکش است، تصویری دلپذیر ارائه می‌دهد. در کنار این باغ رستوران رودخانه پلنگ آبرود قرار گرفته و همچنین بودن رودی با آبشار زیبا در میان آن، فضای بی‌همتای باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد همواره صدای دلنواز آب به گوش می رسد . آلاچیق‌های چوبی با پنجره‌های زیبا و میز و صندلی‌های آراسته در تمام فصول پذیرای میهمانان بس ارجمندی چون شما نیکان می‌باشد.در میان رستورانهای کلار آباد می توان گفت که این باغ رستوران فضای دلنشین بهتری دارد .
در باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد بهترین غذاهای ایرانی و شمالی در کنار پیشنهاد مخصوص سرآشپز با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه سرو می گردد. منوی باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد بسیار متنوع می باشد و شامل انواع غذاهای ایرانی ، بین المللی ، انواع غذاهای محلی، انواع سالاد ، سوپ و نوشیدنی های متنوع می باشد. همچنین این رستوران سرویس صبحانه دارد و دارای منوی لذیذ برای شروع یک صبح دل انگیز می باشد

آدرس  : چالوس – بعد از نمک آبرود – کلارآباد – ابتدای بلوار شهید بهشتی ( ابتدای جاده کلارآباد بالا )

تلفن :۰۱۹۲۴۹۲۸۸۳۳

باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد
باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد

باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد باغ رستوران چوبی ژیویر کلارآباد

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    منظره بسيار دلپذير و عالي و بينظير حتما از ميزهاي ايوان براي نشستن انتخاب كنيد، غذاي محلي بسيار خوشمزه و رفتار پرسنل دوستانه اما قيمتش كمي گران است

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    یکی از بهترین رستوران هایی بود که در شمال تجربه کردم که غذای شمالی را در محیطی شیک تر از رستوران های محلی معروف تر ارایه می کرد و از شلوغی و همهمه معمول این رستوران ها هم خبری نبود.
    فضای باغ واقعا عالی و سرسبز و در عین حال تمیز بود. غذاهایی که گرفتیم عالی بودند و در کل هیچ ایرادی نمیشد به این رستوران گرفت فقط قیمت ها کمی بالاتر بودند.

    ۳۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *