جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

باشگاههای بولینگ تهران

تاریخ بروزرسانی :
۹ بهمن ۱۳۹۹

یکی از تفریحاتی که در تهران می توان به آن پرداخت بولینگ است با رفتن به باشگاههای بولینگ تهران می توان لحظات خوشی را همراه دوستان و خانواده ساخت .این بازی سالم و مفرح برای هر سنی جذاب و مناسب است و همه می‌توانند در بازی این ورزش جذاب شرکت کنند. در تهران باشگاه های متعددی در سطح شهر وجود دارند که علاقه مندان به این ورزش می‌توانند به آن‌ها مراجعه کرده و ساعات خوش و مهیجی را کنار دوستان و خانواده‌شان سپری کنند. با شدت گرفتن محبوبیت این ورزش و رشد طرفداران بولینگ، روز به روز شاهد افزایش تعداد باشگاه های بولینگ در تهران هستیم. در حال حاضر نیز شش باشگاه در حال فعالیت هستند و سعی دارند به رساندن کیفیت خود به حد استاندارد جهانی، مردم را به این ورزش زیبا تشویق کنند و رضایت علاقه مندان به این ورزش را به دست آورند که در این مطلب به معرفی آنها همراه با آدرس می پردازیم .

بولینگ باشگاههای بولینگ تهران

باشگاه بولینگ عبدو (چمران)

باشگاه بولینگ عبدو تقریبا ۵۰ سال پیش در مجتمع قدیمی عبدو که امروزه به آن چمران می گویند توسط علی عبدو ساخته شد. این مجموعه با داشتن ۲۰ لاین بولینگ، بزرگ‌ترین باشگاه بولینگ آسیا محسوب می‌شود. متاسفانه در سال ۱۳۵۸، به دلیل یک آتش سوزی مهیب تمامی امکانات و تجهیزات باشگاه بولینگ عبدو سوختند و از بین رفتند. پس از مدت‌ها باشگاه عبدو مورد بازسازی قرار گرفت و با نام باشگاه چمران فعالیتش را در زمینه ورزش بولینگ از سر گرفت. در حال حاضر در این باشگاه ۸ لاین بولینگ وجود دارند که همگی در حد استانداردهای جهانی هستند. این باشگاه جزو بهترین باشگاه های ایران و تهران به شمار می‌رود. از دیگر امکاناتی که در این باشگاه تفریحی وجود دارند، شهر بازی، چندین سالن سینما، استخر، سالن‌های ورزشی، فودکورت و … هستند.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، روبروی ایستگاه مترو

بولینگ عبدو همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۳ آماده سرویس دهی می‌باشد.

بولینگ عبدو باشگاههای بولینگ تهران

باشگاه بولینگ انقلاب

در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران، باشگاه بولینگ وجود درد که دارای ۲۴ لاین بولینگ می‌باشد. این باشگاه نخستین بار در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و لاین‌های بولینگ اتوماتیک دارد. مکانیزم توپ برگردان اتوماتیک و سیستم امتیازدهی پیشرفته از جمله امکانات قابل توجه و استاندارد این باشگاه محسوب می‌شوند. باشگاه بولینگ انقلاب را به دلیل داشتن چنین تجهیزات، می‌توان بهترین و بزرگ‌ترین باشگاه بولینگ ایران نامید. داخل باشگاه انقلاب فروشگاهی مختص فروش تجهیزات بولینگ حرفه‌ای وجود دارد که توسط معماران ایتالیایی ساخته شده و دارای معماری خاص، زیبا و مدرن است. فضای این فروشگاه منحصر به فرد بسیار دلنشین و جذاب است.

آدرس: خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه‌های کردستان و سئول، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ بامداد

انقلاب باشگاههای بولینگ تهران

باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان

در مجتمع تجاری بزرگ و هشت طبقه اریکه ایرانیان، باشگاه تفریحی و ورزشی بولینگ وجود دارد که به پاتوق محبوب علاقه مندان این ورزش تبدیل شده است. این باشگاه در شمال غرب و منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد و در سال ۱۳۷۹ همراه با ساخت مجموعه تاسیس گردیده است. این باشگاه جزو قدیمی‌ترین باشگاه های بولینگ پایتخت به حساب می‌آید. این باشگاه دارای ۱۲ لاین بولینگ استاندارد و سیستم‌های پیشرفته و اتوماتیک ثبت امتیاز است و با پخش موسیقی علاوه بر ایجاد فضای شاد و جذاب، به کسانی که بولینگ بازی می‌کنند انرژی و جنبش می‌بخشد. بالاترین رکوردهای بولینگ در این باشگاه در بالای هر کدام از ۱۲ لاین بولینگ ثبت شده و نمایش داده می‌شود تا برای بازیکنان انگیزه‌ای باشد که پرتاب‌های بهتری داشته و امتیازهای بالاتری برای خود به ثبت برسانند.سینما، سالن بیلیارد، استخر، سالن بدنسازی، اسنوکر و … از دیگر امکانات مجموعه اریکه ایرانیان هستند.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش خیابان حافظی، مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

اریکه ایرانیان باشگاههای بولینگ تهران

باشگاه بولینگ تیراژه

یکی از بهترین باشگاه های بولینگ تهران که می‌توانید به آن مراجعه کنید، باشگاه تیراژه است. این باشگاه در غرب تهران و داخل مجتمع تجاری تیراژه قرار دارد. دو سالن مینی و کامل بولینگ در این مجموعه وجود دارند که سالن مینی دارای ۴ لاین و سالن کامل دارای ۱۲ لاین برای بزرگسالان است. در سالن کامل لاین‌های بولینگ کاملا استاندارد بوده و از محیط شاد و صمیمی خانوادگی برخوردار است. سالن مینی بولینگ تیراژه نیز تمامی امکانات سالن بزرگسالان را دارا بوده و تمامی قوانین و تعداد پین‌های بازی همانند هم هستند. با این تفاوت که در این سالن اندازه و سایز لاین‌ها و پین‌ها از حالت استاندارد کوچک‌ترند. یک شهربازی سرپوشیده معروف به نام “سرزمین عجایب” در پاساژ تیراژه وجود دارد که بسیار معروف است. به همین سبب، گاه نام باشگاه بولینگ نیز با نام باشگاه بولینگ سرزمین عجایب خوانده می‌شود.

آدرس: بزرگراه کاشانی، پایین‌تر از پونک، مجتمع تجاری تیراژه

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۱۲:۰۰ بامداد

باشگاه بولینگ شیان

نزدیکی پارک چنگلی لویزان که منطقه شرق تهران محسوب می‌شود، باشگاه بولینگ شیان قرار دارد. در این باشگاه امکانات تفریحی فراوانی از قبیل اسنوکر، بیلیارد، ایرهاکی، دارت، بازی‌های کامپیوتری، فوتبال دستی و دیگر امکانات رفاهی همچون رستوران و کافی شاپ وجود دارند. این باشگاه علاوه بر داشتن فضایی شاد و جذاب، امکاناتی خاص برای بانوان در نظر گرفته است. سالن بولینگ شیان لاین‌های بولینگ فراوان و سیستم امتیازدهی پیشرفته دارد. همچنین، برای کسانی که می‌خواهند این ورزش را به صورت حرفه‌ای یاد گرفته و بازی کنند، در این باشگاه کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شوند.

آدرس: پاسداران، میدان هروی، ضلع ضرقی پارک صدف، مجموعه ورزشی صدف

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۹:۰۰

شیان باشگاههای بولینگ تهران

باشگاه بولینگ مگامال

یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های بولینگ تهران با مساحت ۱۳۰۰ متر، باشگاه بولینگ مجهز و پیشرفته مگامال است. این باشگاه در شهرک اکباتان و در طبقه دوم مجتمع تجاری مگامال قرار دارد و از ۱۲ لاین استاندارد بولینگ برخوردار است. یکی از ویژگی‌های مهم و مزایای قابل توجه این باشگاه این است که مراجعه کنندگانی که به صورت خانوادگی برای بازی بولینگ به باشگاه می‌روند، می‌توانند ۴ لاین بولینگ را به طور گروهی و اختصاصی استفاده کنند. امکانات فراوان دیگری غیر از باشگاه بولینگ در مجتمع بزرگ تجاری مگامال وجود دارند که بازدید از آن‌ها نیز پیشنهاد می‌گردد.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، میدان شهید صارمی، مجموعه مگامال

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰

بولینگ مگامال باشگاههای بولینگ تهران

گنجینه شادی

یک باشگاه بولینگ در تهران باید از امکانات کامل برخوردار باشد. برای مثال استاندارد بودن لاین‌ها و سیستم ثبت امتیاز اتوماتیک تاثیر بسیار زیادی در رضایت مشتریان دارد. باشگاه بولینگ گنجینه شادی یکی از بهترین باشگاه‎های تهران است که خدمات نوینی را در اختیار علاقمندان بولینگ قرار می‌دهد. این باشگاه جو بسیار مناسبی برای تمرکز و هدف‌گیری دارد و به شما کمک می‌کند که مهارت بالایی در این ورزش پیدا کنید.از دیگر نکات مثبت در مورد سالن بولینگ گنجینه شادی می‌توان به قیمت بسیار ارزان آن اشاره کرد. دوست‌داران ورزش بولینگ می‌توانند با هزینه مقرون بصرفه از بازی در این باشگاه لذت ببرند. در آخر اینکه شما می‌توانید به همراه خانواده خود در این مجموعه حضور داشته باشید، زیرا محیط باشگاه بولینگ گنجینه شادی خانوادگی و دوستانه است.

آدرس: تهرانسر، بلار لاله، پلاک۱۹۲، مجمع تجاری الما، طبقه سوم

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰شب

گنجینه شادی باشگاههای بولینگ تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *