جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ آبان ۱۴۰۲

مجموعه دکتر لند تهران یک مکان بسیار زیبا برای گذراندن اوقات فراغت کودکان و در کنار آن آشنا شدن با محیط بیمارستان و حتی اتاق عمل است. دکتر لند امکانی را فراهم کرده که کودکان لباس پزشکی بر تن کنند و تجربه پزشک شدن را در کنار دوستانشان تجربه کنند . در کودکی اگر از کودکان بپرسید دوست دارید در آینده چه کاره شوید بیش از نیمی از آنها دوست دارند دکتر شوند . رویای دکتر ، دندانپزشک و جراح شدن تقریبا با بیشتر بچه ها تا بزرگسالی می ماند حال این امکان فراهم شده که از نزدیک بچه ها با شغل دکتری آشنا شوند .

دکتر لند 8 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

در محیط دکترلند کودکی را می بینید که روپوش سفید بر تن دارد و مشغول عصب کشی دندانهای مراجعه کنندگان است یا روپوش سبزی بر تن دارد و وارد اتاق عمل می شود و تمام سعی خود را می کند که یکی از مانکن های آنجا را وارد کردن شوک الکتریکی به زندگی برگرداند .البته که باید گفت طراحی دکتر لند با توجه به استاندارد هاو ایمنی بالا ساخته شده و برای کودکان کاملا ایمن و بی خطر است . هیومن پارک نیز در کنار دکترلند با تم پارک بدن انسان با موضوع انسان و پزشکی می پردازد.

دکتر لند 9 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

اولین بیمارستان کودک

دکتر لند اولین بیمارستان کودک وبا امکانات کامل است که درآن کودکان شما لباس پزشک برتن می‌کنند وتجربه پزشک شدن را بادوستان خود تقسیم می‌کنند. دکتر لند با امکانات مناسب به عنوان اولین بیمارستان مناسب بازی کودکان برای تفریح آنهادرنظر گرفته شده است. کودکان خود را به دکتر لند بیاورید و از محیط آموزنده وتفریحی دکتر لند لذت ببرید.دکتر لند کنار مجموعه هیومن پارک قرار دارد. همان پارکی که هنگام بازدید از آن وارد بدن انسان می‌شوید و امعا و احشای درونی را بازدید می‌کنید. بنابراین بازدید از این دو مجموعه را به صورت همزمان به شما پیشنهاد می‌کنیم. اینجوری فرزندان‌تان بیشتر با بدن انسان، بیماری و پروسه درمان آشنا می‌شوند و درک خوبی نسبت به آناتومی بدن انسان پیدا می‌کنند.

دکتر لند 1 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

نحوه دسترسی به دکترلند

آدرس: خیابان نیاوران، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه.

برای بازدید از این دو مجموعه باید به محله نیاوران بروید. ابتدای خیابان دارآباد و بعد از آجودانیه و انتهای خیابان موزه همان جایی است که این مجموعه و هیومن پارک قرار دارند.همه جور امکانات پزشکی فراهم است تا کودک شما با مشاغل حوزه بهداشت و درمان آشنا شود. دستگاه‌های سونوگرافی، آمپول و انبر و قیچی، سی تی اسکن، سرم و نوار قلب، گوشی پزشکی و خلاصه همه جور تجهیزاتی در دکتر لند وجود دارد. کودک شما می‌تواند لباس پزشک و پرستار تن کند و بالای سر بیمارانی برود که روی تخت دراز کشیده‌اند. معاینه‌شان کند و بیماری آنها را تشخیص بدهد.

گاهی هم لازم است دکتر کوچولوی خانه شما، بیمار روی تخت را به صورت اورژانسی احیای قلبی کند. این بیماران، عروسک هستند. بنابراین خطری تهدیدشان نمی‌کند اگر فرزند شما آمپول اشتباهی به او تزریق کند. یا به جای آپاندیس، عمل لایزیک روی چشمش انجام دهد. حتی کودک‌تان می‌تواند در هیات و کسوت یک جراح حاذق، وارد اتاق عمل شود و کلیه بیمار عروسکی را پیوند بزند و با موفقیت بیرون بیاید. کودک شما همه این اتفاق‌ها را در دکترلند تجربه می‌کند. هم بازی می‌کند و هم کلی اطلاعات دقیق پزشکی به اندوخته‌هایش افزوده می‌شود.

دکتر لند 2 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

دکتر لند 4 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

دکتر لند 5 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

دکتر لند 6 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

دکتر لند 11 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

دکتر لند 12 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

دکتر لند 13 کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

دکتر لند کودک خود را به مجموعه تفریحی دکتر لند تهران برده اید؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 3.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *