رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ بهمن ۱۳۹۲

بازارچه صنایع دستی شهرکرد راه اندازی می شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ – به گزارش ایرنا،ˈمهرداد رییسیˈ روز شنبه در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال وبختیاری با بیان قابلیت های استان در توسعه اشتغال در صنایع دستی، گفت:ایجاد بازارچه های صنایع دستی درجذب گردشگر و افزایش شغل نقش موثر ایفا می کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت تعطیلات نوروزی و افزایش مسافرت ها به استان برای رونق فروش محصولات صنایع دستی، اضافه کرد:امید است از این فرصت برای رونق کسب و کار فعالان این بخش و معرفی فرهنگ استان به گردشگران ورودی استفاده کرد.

این مقام مسئول در اداره کل صنایع دستی استان چهارمحال وبختیاری هدف از ایجاد بازارچه های صنایع دستی را حمایت از صنعتگران عنوان کرد.

رییسی همچنین از فراهم شدن زمینه حضور فعالان صنایع دستی استان در دو نمایشگاه بین المللی چین و لبنان، معرفی فعالان این بخش به بانک توسعه صادرات و پیگیری دریافت تسهیلات برای ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرکرد را از اقدامات این اداره کل برای توسعه همکاری بین بخشی بیان کرد.

ˈجمشید قاسمیˈ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال وبختیاری نیز در این دیدار از صنایع دستی به عنوان هویت فرهنگی و ملی مردم یاد کرد و گفت:باید برای حفظ این صنعت و توسعه فعالیت های فعالان این هنر صنعت تلاش کرد.
81044016-5499684 بازارچه صنایع دستی شهرکرد راه اندازی می شود

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *