جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بارگیری کابین‌های تله‌کابین کرمان تا ۲ روز آینده

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ اسفند ۱۳۹۶

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با اشاره به تأکیدات این موسسه در حفظ حیات محیط زیست و توجه جدی به این مهم در پروژه بام کرمان، اظهار کرد: نمی‌خواهیم درخت‌هایی در این منطقه بکاریم که پس از چند وقت از میان بروند، بلکه به‌دنبال آن هستیم که از مهندسین با نام و فعال این حوزه طرح‌هایی را بگیریم تا بتوانیم فضای سبزی زیبا و مدرن را در بام کرمان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، «سید امین جوادی» شامگاه سه‌شنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل بعنوان معین اقتصادی منطقه کهنوج با استاندار کرمان، با تأکید بر این‌که در شهرستان کهنوج به‌دنبال آن هستیم قولی را که به استاندار کرمان در راستای الگوی اقتصاد مقاومتی داده‌ایم، اجرایی کنیم، تصریح کرد: هر روز که می‌گذرد الگوی اقتصاد مقاومتی را بیشتر می‌توانیم حس کنیم و معتقدیم در صورت موفقیت این طرح، این الگو موجب نجات و شکوفایی اقتصاد کشور خواهد شد.

وی با بیان این‌که امیدواریم در شهرستان کهنوج بتوانیم کارهایی که مورد رضایت خداوند، مقام معظم رهبری، استاندار کرمان و مردم منطقه است را انجام دهیم، به تشریح اقدامات در دست کار این معین پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های موسسه اعتباری ملل در این شهرستان مجهز کردن پشت‌بام‌های خانه‌های شهرستان کهنوج به سیستم انرژی خورشیدی(سولار) است تا بتوانیم در آینده نزدیک کهنوج را به شهری سبز و بدون آلاینده تبدیل کنیم.

جوادی با بیان این‌که این تجهیز کردن سبب درآمد سالانه ۶ تا ۷ میلیون تومان برای هر خانوار کهنوجی خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم در سفر به استان کرمان بتوانیم کلنگ احداث بزرگترین مجتمع رفاهی بین راهی کشور را در شهرستان کهنوج به زمین بزنیم.

کرمان بارگیری کابین‌های تله‌کابین کرمان تا 2 روز آینده

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با اشاره به این‌که کهنوج فاقد امکانات رفاهی قابل ملاحظه است، گفت: امید داریم در کهنوج طبق مطالعات مشاوران که دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی است، بتوانیم با ایجاد سرمایه در گردش و کمک فکری شاهد شکوفایی منطقه باشیم.

وی به راه‌اندازی کارخانجات تبدیلی، سردخانه، کشتارگاه و … در منطقه کهنوج اشاره کرد و گفت: شرکت فرش به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های موسسه اعتباری ملل و بزگترین شرکت تولید و صادرات فرش در کشور هم‌اکنون در منطقه حضور پیدا کرده است و امیدواریم با ایجاد ۸۰۰۰ دار قالی در منطقه کهنوج، بتوانیم مشاغل خانگی این منطقه را در این حوزه راه‌اندازی کنیم که در این راستا به‌صورت تضمینی این فرش‌ها خریداری و حتی به خارج از کشور نیز صادر خواهد شد.

جوادی به حوزه معدنی شهرستان کهنوج و ظرفیت‌های این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: با شرکت ایمیدور جلسات متعددی برای بررسی وضعیت معدنی به ویژه تیتانیوم این شهرستان برگزار کردیم و به‌دنبال واگذاری این حوزه از سوی شرکت ایمیدور هستیم که در این راستا استقبال خوبی از سوی مهندس کرباسچیان مدیرعامل شرکت ایمیدور داشته‌ایم.

معین اقتصادی منطقه کهنوج با تأکید بر این‌که در آینده نه چندان دور کهنوج را به شهری مدرن در استان کرمان و کشور تبدیل خواهیم کرد، افزود: به‌دنبال ایجاد شهری عاری از مزاحمت‌های شهری و آلایندگی‌ها هستیم که در این راستا شهرک صنعتی این شهرستان را در نقطه مناسبی دایر خواهیم کرد ضمن آن‌که زیباسازی و مبلمان شهری را نیز در دستور کار خواهیم داشت.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در ادامه به پروژه‌های شهری کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در کرمان نیز برای مجموعه بام کرمان، هم‌اکنون با مشکلاتی در دسترسی جاده به این پروژه روبرو هستیم اما امیدواریم تا پایان سال جاده دسترسی به این مسیر بازگشایی شود تا بتوانیم اقدامات ساخت پروژه بام کرمان را آغاز کنیم.

وی با تأکید بر این‌که جاده دسترسی به بام کرمان باید به‌عنوان یک جاذبه گردشگری محسوب شود و برنامه‌های مدرن زیباسازی این جاده را در دستور کار خواهیم داشت، افزود: کابین‌های تله‌کابین کرمان نیز تا ۲ روز دیگر بارگیری شده و تا یک ماه آینده کابین‌های تله‌کابین به کرمان وارد خواهد شد که در صورت تأمین زیرساخت‌ها، می‌توانیم به محض تحویل ظرف مدت ۶ ماه تله کابین کرمان را راه‌اندازی کنیم.

جوادی با اشاره به تأکیدات این موسسه در حفظ حیات محیط‌زیست و توجه جدی به این مهم در پروژه بام کرمان، اظهار کرد: نمی‌خواهیم درخت‌هایی در این منطقه بکاریم که بعد از چند وقت از میان بروند، بلکه به‌دنبال آن هستیم که از مهندسین با نام و فعال این حوزه طرح‌هایی را بگیریم تا بتوانیم فضای سبزی زیبا و مدرن را در بام کرمان داشته باشیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در ادامه به اجرای طرح مجتمع «بهار رضوی» در کرمان اشاره کرد و گفت: سالن زیبا و منحصر به فردی در این مجموعه با ۶۰۰۰ متر سایت و ایجاد پشت‌بام آن به‌صورت فضای سبز را در دستور کار داریم که می‌تواند یک مجتمع مدرن در کشور باشد.

وی طرح‌ها، ایده‌ها و الگوهای ارایه شده از سوی استاندار کرمان را موفق خواند و خاطرنشان کرد: کشور می‌تواند از الگوی اقتصاد مقاومتی اجرا شده در کرمان استفاده کند تا شاهد نجات واقعی کشور از وضعیت کنونی اقتصادی باشد، چون ایران دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیادی است اما بروکراسی‌های اداری مانع از شکوفایی آن‌ها هم‌چنین حضور مردم در امر توسعه شده است.

منبع: ایسنا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد