رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ اسفند ۱۳۹۲

اقامتگاه نوروزی برای مسافران مجرد در خراسان شمالی

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۸ – بجنورد – ایرنا – رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: چند مدرسه برای اسکان مسافران مجردی که در ایام نوروز به این استان سفر می کنند در شهرستان های مختلف در نظر گرفته شده است.

علی امین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: برای اسکان مسافران مجرد در این استان هفت مدرسه با ۲۳ اتاق مجهز به امکانات مورد نیاز در این مناطق ساماندهی شده است.

وی افزود: پذیرش مسافران مجرد در شهرهای بجنورد، شیروان و آشخانه در مدارس پنج کلاسه و در مراکز شهرستان های فاروج، اسفراین، جاجرم و گرمه نیز در مدارس دو کلاسه صورت می گیرد.

امین گفت: در شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی مدرسه ˈبهارˈ برای پذیرش و اسکان مسافران مجرد اختصاص داده شده است.

وی علت پیش بینی مدارس ویژه اسکان مسافران مجرد در شهرستان های استان را تامین رفاه بیشتر برای خانواده های اسکان یافته در مدارس برشمرد.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: علاوه بر این، برای اسکان خانواده های آسیب دیده از حوادث رانندگی نیز هفت مدرسه ویژه در جوار مراکز درمانی در هفت شهرستان استان تجهیز شده است.

به گفته وی، امسال این اداره برای اسکان مسافران نوروزی ۱۷۵ مدرسه را با هزار و ۴۳۵ اتاق سازمان دهی کرده که ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به نوروز ۹۲ افزایش دارد.

خراسان شمالی بین دو قطب گردشگری شمال و زیارتی مشهد مقدس قرار دارد و هرساله مسافران بی شمار از محورهای این استان تردد می کنند.

81094283-5579984 اقامتگاه نوروزی برای مسافران مجرد در خراسان شمالی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *