رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ اسفند ۱۳۹۶

اقامتگاه بومگردی خوش ییلاق کاکان

لینک این مطلب کپی شد!

اقامتگاه بومگردی خوش ییلاق کاکان

مجتمع گردشگری، بوم گردی، تفریحی و اقامتی خوش ییلاق کاکان در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع در منطقه توریستی گردشگری کاکان از توابع یاسوج در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد بستری مناسب برای گردشگری، رونق توریسم، ارائه امکانات اقامتی به مسافران و توریست های داخلی و خارجی و … کلنگ زنی و در سال ۱۳۹۶ به پیشنهاد سازمان امور عشایر استان در قالب طرح گردشگری، بوم گردی عشایری با حضور رئیس محترم سازمان امور عشایر کشور، نماینده محترم مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاونت عمرانی استانداری کهکیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران کل ادارات کل استان و جمع کثیری از مردم ایل قشقایی و ایل بویراحمد و با پوشش خبری شبکه محلی دنا، رسمأ افتتاح شد.

خدمات:
ارائه امکانات اسکان و اقامت شبانه روزی – آموزش و طبخ غذاهای بومی، محلی و آموزش ان – آموزش اسب سواری و سوارکاری – آفرود و شیب زنی در دامنه ها و تپه ها با خودروهای شاسی بلند – برگزاری جشنواره ها و برنامه های بومی، محلی، علمی و هنری – برگزاری مجالس عقد و عروسی سنتی – امکان تهیه مستند و کلیپ های اسپورت و سنتی – برگزاری مراسم جشن تولدو بله برون به صورت کاملا سنتی
امکانات
حمام مشترک
دستشویی مشترک
پارکینگ اختصاصی
پرسنل مسلط به زبان انگلیسی
پرداخت با کارت اعتباری
آب،برق
.راه های دسترسی:
– از سمت یاسوج: کیلومتر ۲۰ جاده یاسوج به اقلید، جنب پیست اسکی کاکان
۲- از سمت سپیدان: بعد از دو راهی آبشار مارگون فارس، کیلومتر ۲۳ جاده قدیم سپیدان به یاسوج، نرسیده به گردنه باباحسن
شماره تماس:۰۹۱۷۷۱۲۰۵۷۸

IMG_20180221_230212 اقامتگاه بومگردی خوش ییلاق کاکان

IMG_20180221_230210 اقامتگاه بومگردی خوش ییلاق کاکان

IMG_20180221_230206 اقامتگاه بومگردی خوش ییلاق کاکان

IMG_20180221_230204 اقامتگاه بومگردی خوش ییلاق کاکان

IMG_20180221_230201 اقامتگاه بومگردی خوش ییلاق کاکان

           
 

نظر کاربران :

  • مراد محمودی

    سال گذشته دو شب اینجا بودیم، لذت بردیم و خیلی عالی بود.

    ۳ خرداد, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • میترا برقعی

    عجب جای باصفا و دل انگیزی بود، چه هوایی داشت. طبیعتش هم عالی.. به ما که خیلی خوش گذشت، غذا کباب ماهی قزل آلا سفارش دادیم، فوق العاده و محشر بود. طعمش هنوز زیر دندونامه. از نظر قیمت اقامت شبانه روزی هم باید بگم به نسبت تمام مجموعه هایی که قبلش رفتیم یا پرسیدم، به صرفه تر و منصفانه تر بود.

    ۲۷ خرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    تابستون امسال به اینجا رفتیم و راضی بودیم از اقامتمون.آین سنتی لری هم برگزار کردن که خیلی خوب بود و آشنا شدیم با رسم و رسوم و سنت های مردم منطقه

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • کیهان

    تاکنون چندین بار به این مجموعه زیبا برای اقامتهای یکی دو روزه و ساعتی رفته ام، مکانی بسیار زیبا و بکر و مجموعه ای بی نظیر هستش، مدیریت خوب مجتمع و پرسنل فهیم آنجا، جذابیت و لطف مجموعه را دوچندان کرده اند، امکانات خوب، غذاهای سنتی و با کیفیت، امکان کوهنوردی در دامنه ها، آموزش اسب سواری و جالبتر از همه آفرود با خودروهای شاسی بلند و همچنین موقعیت قرارگیری این مجموعه در بام منطقه ( ارتفاع ۳۷۰۰ متر از دریا) … از مزایای این مجموعه است. به دوستان و گردشگران توصیه میکنم حتمأ لذت یک شب اقامت در این مجموعه را تجربه کنند.

    ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *