رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ بهمن ۱۳۹۴

افتتاح دفترگردشگری ملی روسیه به توسعه همکاری های دو کشور منجر می شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۱۱/۲۷-به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «لوان جاگاریان» درمراسم گشایش دفترگردشگری ملی روسیه که در سفارت این کشور در تهران برگزارشد، اظهارکرد: گردشگران ایرانی در سالهای گذشته تنها امکان بازدید از شهرهای محدودی از روسیه را داشتند.

** گردشگران ایرانی می توانند به کریمه نیز سفر کنند
وی با اشاره به افتتاح دفترگردشگری ملی روسیه بستر بازدید ایرانیان از دیگر مناطق این کشور نیز فراهم شد، افزود: گردشگران ایرانی می تواند به کریمه نیز سفر کنند.
سفیر روسیه نیز اظهارکرد: کریمه بخش غیرقابل گسست از روسیه و متعلق به این کشور است.

** از دولت ایران برای همکاری همه جانبه در عرصه گردشگری تشکرمی کنیم
معاون گردشگری روسیه نیز با ابرازخوشحالی از افتتاح دفترگردشگری ملی روسیه در ایران گفت: از دولت جمهوری اسلامی ایران به دلیل همکاریهای تنگاتنگ شان در عرصه گردشگری تشکر می کنیم.
سافونف با بیان اینکه ایران کشوری با امنیت، دوست و دارای سابقه تاریخی زیادی است، افزود: این دفتر در ایران این امکان را به گردشگران ایرانی می دهد که اطلاعات کافی را از مناطق روسیه کسب کنند.

** سفارت روسیه گام بلندی را در عرصه گردشگری برداشت
موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گشایش این دفتر را زمینه سازی توسعه همکاریهای بین ایران و روسیه دانست و گفت: بسیاری خوشحالیم که سفارت روسیه گام بلندی را به منظور همکاری در توسعه گردشگری برداشته است.
مرتضی رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه گردشگری و تعامل بین مردم روسیه و ایران باید افزایش پیدا کند، اظهارکرد: برای داشتن رابطه ای قوی و محکم خارج از روابط سیاسی، اقتصادی و کنسولی باید مردم دو کشور نیز رابطه خوبی با یکدیگر داشته باشند.
این مسوول سازمان میراث فرهنگی یکی از مکانیزم های توسعه همکاری گردشگری بین دو کشور را ایجاد این دفتر اعلام کرد و افزود: کارهای مقدماتی نمایندگی دفتر ملی گردشگری ایران در روسیه نیز تا اوایل سال ۹۵ درسفارت ایران در روسیه نیز مهیا می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه تحولات سیاسی بین روسیه و ترکیه سبب خروج گردشگران روسی از ترکیه می شود گفت: ایران در حال بررسی هایی است که بتواند بخشی از این گردشگران را به سمت ایران هدایت کند.

425 افتتاح دفترگردشگری ملی روسیه به توسعه همکاری های دو کشور منجر می شود

426 افتتاح دفترگردشگری ملی روسیه به توسعه همکاری های دو کشور منجر می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *