رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ تیر ۱۳۹۶

از قرص « ضد ادرار » استفاده کنید!

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۹/۱۸ – گردشگران خارجی که به ایران وارد می‌شوند می‌گویند بین شهرهای ایران قرص «ضد ادرار» مصرف کنید تا نخواهید از سرویس‌های بهداشتی بین راهی استفاده کنید!

به گزارش خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این بخشی از سخنان قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری در نخستین نشست رسانه‌ای‌اش بود که درباره‌ی کم بودن تعداد گردشگران خارجی فرهنگی در کشور سخن می‌گفت.

مهدی حجت با تأکید بر این‌که ایران در حوزه‌ی گردشگری سلامت و گردشگری زیارت موفقیت‌های زیادی داشته است اظهار کرد: سوال این است که چرا در این دو مورد گردشگری موفق بوده، اما در زمینه‌ی گردشگری فرهنگی موفقیت چندانی نداشته‌ایم. جواب آن راحت است چون همه‌ی خدماتی را که برای این دو بخش از گردشگری در کشور نیاز است توانسته‌ایم به‌راحتی در اختیار گردشگران قرار دهیم، ولی در حوزه‌ی فرهنگ با وجود داشتن جذابیت‌های فرهنگی زیاد که می‌توان بدون اقرار گفت نیمی از جذابیت‌های گردشگری دنیا در ایران است هنوز نتوانسته‌ایم آن‌طور که شایسته است آن‌ها را معرفی کنیم.

وی با تأکید بر این‌که صنعت گردشگری در ایران به سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد تا بتوان بعدها از آن بهره‌برداری کرد افزود: معرفی نادرست آثار تاریخی در موزه‌های کشور عاملی برای پایین آمدن تعداد گردشگران فرهنگی شده است.

او ادامه داد: به دولت اعلام کرده‌ام اگر قرار است از محل صنعت گردشگری پول درآوریم و شغل ایجاد کنیم نیاز داریم که فقط نوک دماغ‌مان را نبینیم؛ چند سال باید در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم تا پس از مدتی، جواب این سرمایه‌گذاری را ببینیم. صنعت گردشگری مانند یک قنات است که آب دائم از آن جاری است. اکنون به یک مقنی برای کندن چاه قنات و کسی که آب برای قنات بیاورد نیاز داریم که تا چند سال آینده، آب جاری همیشگی از این قنات داشته باشیم.

حجت اظهار کرد: گردشگری روی شانه‌های مبارک میراث فرهنگی سوار شده است. امروز در گردشگری بوق را بر سر گشادش می‌زنیم. چیزی در سفره نداریم اما دائما همه را برای نشستن سر این سفره دعوت می‌کنیم. مجموعه‌ی گردشگری نخست یک سرمایه‌گذار خوب نیاز دارد تا بتواند این کلید را درون در بچرخاند.
112-59 از قرص « ضد ادرار » استفاده کنید!

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *