جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اجاره ویلای ساحلی و جنگلی در سفر به شمال

تاریخ بروزرسانی :
۹ مهر ۱۳۹۸

درست همین چند سال پیش بود، زمانی که هنوز امکان رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه فراهم نبود و مسافران تا زمان رسیدن به مقصد نمی‌توانستند ویلا یا سوئیت مناسبی اجاره نمایند و تمام امور مربوط به رزرو سوئیت یا ویلای ساحلی و جنگلی بعد از رسیدن به مقصد انجام می‌شد. وضعیت وقتی دشوارتر می‌شد که در ایام شلوغی و پیک سفر قصد سفر به شهرهای توریستی و پر گردشگر مانند شهرهای شمالی را داشتیم؛ در آن صورت علاوه بر تحمل ترافیک مسیر و خستگی راه باید ریسک پیدا نکردن اقامتگاه مناسب را نیز متحمل می‌شدیم. چندین ساعت گشت و گذار در شهر و صحبت با واسطه‌های اجاره ویلا و در نهایت اجاره‌ی ویلایی نه چندان دلچسب با هزینه‌ی دو یا سه برابری.
اما این روزها شرایط و روند اجاره سوئیت و ویلا کاملا متفاوت است. همان طور که روند سفارش غذا و گرفتن تاکسی با تغییرات بزرگی مواجه شده است. حالا دیگر اینترنت و گوشی‌های هوشمند به بزرگترین ابزار کمکی مردم برای انتخاب و تصمیم گیری درباره‌ی شرایط و روش انجام کارها تبدیل شده است. جستجو در گوگل و کسب اطلاعات اولین قدمی است که در مواقع تصمیم گیری برای انجام امور به آن روی می آوریم. مزایای استفاده از اینترنت سبب استقبال گسترده مردم از خدمات و محصولات آنلاین شده است. برخی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین این خدمات شامل سفارش آنلاین غذا، تاکسی‌های اینترنتی، خرید کالاها و محصولات آنلاین و اجاره ویلا می‌باشد.
این روزها به کمک سایت های اجاره آنلاین ویلا مانند سایت شب این فرآیند در حال ساماندهی و نظم بخشیدن می‌باشد. فرآیندی که هم به سود گردشگران است و هم مالکان اقامتگاه‌ها از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

اجاره ویلا اجاره ویلای ساحلی و جنگلی در سفر به شمال
نحوه‌ی اجاره ویلا از سایت شب

در این سال‌ها که شتاب زندگی روزمره بسیار بالاتر از سال‌های قبل است و مردم فرصت کم‌تری برای چیدن مقدمات سفر و برنامه‌ریزی‌های مربوط به سفر دارند؛ کسب و کارهایی که با سازماندهی یک روند کارا و مناسب منجر به کوتاه‌ و با کیفیت شدن فرآیند انجام امور شده‌اند از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. به عنوان مثال کاربران سایت شب می‌توانند قبل از سفر خود با مراجعه به آدرس shab.ir و انتخاب شهر مقصد از میان ویلاهای ثبت شده در سایت اقامتگاه مناسب خود را انتخاب و رزرو نمایند. کاربران این وب‌سایت باید پس از انتخاب شهر مقصد از قسمت فیلتر ها نوع اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند مثلا برای اجاره ویلا جنگلی در نمک آبرود بعد از انتخاب شهر نمک آبرود باید از فیلترها گزینه‌ی جنگلی را فعال نمایند و از میان نتایج موجود با مقایسه‌ی عکس‌ها، قیمت و شرایط اقامتگاه‌ها و یا چت با میزبان بهترین مورد را رزرو و اجاره نمایند.

اجاره ویلا جنگلی اجاره ویلای ساحلی و جنگلی در سفر به شمال
مزایای اجاره ویلا از سایت شب
در گذشته برای اجاره ویلا یا سوئیت قدرت انتخاب چندانی نداشتیم. مثلا بعد از رسیدن به رامسر با اولین نفری که تابلوی اجاره ویلای در دست داشت صحبت می‌کردیم و از میان پیشنهاد های او به اجبار یکی را انتخاب می‌کردیم . اما حالا شرایط کاملا متفاوت است. حالا دیگر برای اجاره ویلا ساحلی در رامسر یا رزرو سوئیت جنگلی و کوهستانی محدودیتی وجود ندارد. علاوه بر تضمین تمیزی اقامتگاه از دیگر مزایای اجاره آنلاین ویلا از سایت شب می‌توان به امکان چت با میزبان قبل از فرآیند پرداخت و رزرو قطعی اشاره نمود. هم‌چنین شب اولین و تنها سایت اجاره ویلا است که خدمات بیمه‌ی سفر و اقامت سامان را به صورت رایگان برای همه‌ی کاربران ارائه می‌دهد.
حدود ۴۵۰۰ اقامتگاه فعال سایت شب این امکان را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم می‌کند تا با جستجوی دقیق در سایت بتوانند اقامتگاه مناسبی را برای تفریح و استراحت خود و همسفرانشان رزرو نمایند. هم‌چنین تیم پشتیبانی شب با پیگیری و پاسخگویی شبانه روزی احساس اطمینان و اعتماد را برای کاربرانشان ایجاد می‌نمایند. در ضمن نظر سنجی بعد از سفر باعث می‌شود کاربران بعدی در هنگام رزرو اقامتگاه های با مطالعه‌ی نظرات قبلی به جمع بندی مناسب‌تری دست یابند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.7]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد