رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ فروردین ۱۳۹۳

آیین شب فرهنگی ایران و سلانگور در مالزی برگزار شد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۳ – کوالالامپور – ایرنا – آیین شب فرهنگی ایران و ایالت سلانگور مالزی شب گذشته همزمان با ایام عید نوروز ایرانی در شهر شاه عالم، مرکز این ایالت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که توسط شهرداری شهر شاه عالم برگزار شد، ˈمختار بن هانیˈ معاون شهردار شاه عالم و مجید صفار معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی حضور داشتند.

معاون شهردار شاه عالم ضمن تبریک سال نو به ایرانیان، فرهنگ دو کشور مسلمان ایران و مالزی را نزدیک دانست و خواستار گسترش همکاری های فرهنگی با ایران شد.

معاون سفیر ایران در مالزی نیز ضمن تشکر از مقامات دولت منطقه ای سلانگور و شهرداری شاه عالم برای برگزاری این آیین، بر گسترش همکاری های فرهنگی دو کشور تاکید کرد.

وی همچنین از دولت منطقه ای سلانگور به دلیل اختصاص غرفه ویژه به صنایع دستی و فرهنگی ایران در نمایشگاه گردشگری مانافیر ایالت سلانگور قدردانی کرد.

صفار با ذکر دعای تحویل سال، یادآور شد که حضور هنرمندان ایرانی در نخستین روز سال نو در نمایشگاه گردشگری مالزی و شب فرهنگی ایران و سلانگور، نشان از اهمیتی است که هنرمندان ایران برای توسعه مناسبات فرهنگی با ایالت سلانگور قائل هستند.

در آیین شب فرهنگی ایران و سلانگور که گروهی از ایرانیان و مالایی ها حضور داشتند دو گروه موسیقی ایرانی و مالایی قطعاتی از موسیقی دو کشور را اجرا کردند.

همچنین در حاشیه این برنامه فرهنگی و ضیافت شام، نمایشگاهی از آثار هنرهای دستی و خطاطی اصفهان برپا شد که مورد استقبال قرار گرفت.

81096609-5584071 آیین شب فرهنگی ایران و سلانگور در مالزی برگزار شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *