رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ خرداد ۱۳۹۵

آزادسازی ۲ هکتار از ساحل کپورچال

اشتراک گذاری

شهردار نوشهر گفت:بیش از ۲ هکتار از ساحل کپورچال نوشهر آزاد سازی شد.

به گزارش ایسنا منطقه مازندران، فرهاد بنی شیخ الاسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری نوشهر تمرکز خود را بر روی آزادسازی سواحل بیش از پیش گذاشته است، اظهار کرد: در همین راستا بخش قابل توجهی از ساحل «کپورچال» که پیش از این توسط افراد حقیقی و حقوقی تصرف شده بود آزادسازی شد.

شهردار نوشهر افزود: بیش از ۲ هکتار از ساحل «کپورچال» نوشهر کاملا آزادسازی شد و فضای این ساحل برای استفاده رایگان عموم آماده است ولی طرح‌ها و برنامه‌های تفریحی و توریستی همراه با امکانات زیرساختی و تفریحی ساحلی برای استفاده بهینه‌ در آینده ایجاد می‌شود. شهرداری نوشهر از هرگونه انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده شهروندان گرامی استفبال می‌کند. هم‌فکری‌ها، همراهی‌ها و همکاری‌های شهروندان فهیم نوشهری سبب شده است تا در راستای خدمات‌دهی کیفی‌تر به شهروندان نوشهری موفق عمل کنیم.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه در حال حاضر خودروها می‌توانند وارد این ساحل شوند، تصریح کرد: با اجرای طرح‌های گردشگری و تفریحی در این فضای ساحلی، در آینده فقط دوچرخه‌‌ها میتوانند وارد این ساحل شوند. آزادسازی سواحل همچنان از منطقه «کپورچال» به سمت بخش مرکزی نوشهر ادامه خواهد یافت و پس از ایجاد و تجهیز زیرساخت‌ها، بسترها و امکانات موردنیاز در سواحل آزادشده، برای استفاده رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

427 آزادسازی 2 هکتار از ساحل کپورچال

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *