رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ بهمن ۱۳۹۴

آبشار پریشان یخ زد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱۱/۶ – در پی بارش شدید برف در ارتفاعات بدر و پریشان شهرستان سنقر و کلیایی، آبشار پریشان که از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است، یخ زد.

هادی فعله‌گری، دهیار روستای هدف گردشگری چرمله علیا که این آبشار دیدنی در آنجا قرار دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: بارش برف از روز گذشته در این روستای هدف گردشگری آغاز شده و در حال حاضر ارتفاع برف به حدود نیم‌متر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: روستای چرمله علیا در شهرستان سنقرو‌کلیایی یکی از سردترین نقاط استان کرمانشاه به شمار می‌آید و همیشه در فصل زمستان پوشیده از برف است. هم اکنون آبشار پریشان که اصلی‌ترین جاذبه گردشگری منطقه سنقر و کلیایی و این روستای هدف گردشگری است، به علت برودت هوا کاملاً یخ زده است.

دهیار روستای هدف گردشگری چرمله علیا گفت: با توجه به سردسیر بودن این منطقه احتمالا تا اواسط فروردین ماه این روستا پوشیده از برف بماند. یخ‌زدگی آبشار پریشان صحنه‌های بی بدیلی را از طبیعت زمستانی به نمایش گذاشته که می‌تواند برای گردشگران علاقمند به طبیعت زمستانی بسیار جالب توجه باشد.

به گزارش ایسنا، روستای چرمله علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان سنقروکلیایی در استان کرمانشاه در فاصله ۲۳ کیلومتری شمال شرقی شهر سنقر قرار دارد که دارای جاذبه‌های طبیعی بسیاری از جمله آبشار پریشان است. این منطقه که آبشار پریشان در آن قرار دارد، دارای اقلیمی کوهستانی، سرد و خشک است و هوای آن در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در زمستان بسیار سرد است.
7-63 آبشار پریشان یخ زد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *