جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

۴ مجتمع خدماتی‌ رفاهی در چالدران احداث می‌شود

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ مرداد ۱۳۹۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: چهار مجتمع خدماتی‌ رفاهی با هدف بهبود خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران در محورهای مواصلاتی چالدران احداث می‌شود.

ارسلان شکری روز سه‌شنبه در جلسه بررسی راهکارهای توسعه این شهرستان با محوریت گردشگری و ساماندهی راه‌های ارتباطی، افزود: احداث این مجتمع‌ها در مسیرهای چالدران به چایپاره، خوی، شوط و آواجیق برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: برای احداث این مجتمع‌ها از مشارکت بخش خصوصی نیز بهره برده می‌شود که در این راستا باید زمینه درآمدزایی آنان با حضور روزافزون گردشگران فراهم شود.

وی بیان کرد: ایجاد این مجتمع‌ها نقش بسزایی در توسعه و رونق گردشگری و رفاه مسافران چالدران ایفا می‌کند و یکی از عوامل مهم توسعه این شهرستان به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با دعوت از بنیاد علوی برای مشارکت در اجرای پروژه‌های راهداری استان اظهار کرد: این بنیاد می‌تواند در کنار سایر اقداماتی که در چالدران انجام می‌دهد، در زمینه اجرای طرح‌های راهداری نظیر شن‌ریزی و احداث راه‌های روستایی، تامین دستگاه‌های راهداری و برف‌روبی و احداث ابنیه فنی همکاری داشته باشد.

شکری ادامه داد: یکی از مهمترین نیازهای چالدران ایجاد راه‌های دسترسی به مناطق مرزی است که در این خصوص می‌توان با مشارکت بنیاد علوی اقدامات قابل توجهی انجام داد.

شهرستان چالدران در شمال آذربایجان‌غربی قرار دارد و یکی از شهرستان‌های محروم استان است.

چالدران ۴ مجتمع خدماتی‌ رفاهی در چالدران احداث می‌شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد