جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه گالری آرتیست تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳ شهریور ۱۳۹۹

کافه گالری آرتیست، یک پاتوق دوستانه و صمیمی است که قبلا کتابفروشی بوده و مدتی بعد از تعطیلی کتابفروشی یعنی در سال ۱۳۹۵، با ایجاد یک سری تغییرات، تبدیل به کافه ای دنج با دکوری خاص و جذاب شده است.شما در این کافه گالری می توانید در کنار نوشیدن قهوه، از خواندن کتاب نیز لذت ببرید.در طبقه همکف نمایشگاه آثار استاد نصرالله کسراییان ( پدر عکاسی قوم شناسی و مردم نگاری ) جهت فروش و بازدید، برای دوستداران عکاسی برقرار است و همچنین نمایشگاه آرتیست های جوان به صورت رایگان در اینجا برگزار می شود.

کافه گالری آرتیست تهران 2 کافه گالری آرتیست تهران

شما همانطور که در حال گپ و گفت و یا گذراندن ساعاتی در آرامش هستید و پشت میزتان نشسته‌اید می‌توانید از دیدن آثار هنرمندان که با نظم و چینش خاصی به نمایش درآمده است لذت ببرید. علاوه‌بر آن پنجره‌های کافه نیز با ریسمانی از نور که عکس‌های مختلف به آن آویخته شده‌اند پوشانده شده است. تنوع و تعداد آثار به نمایش درآمده در این کافه گالری بسیار زیاد است و همین مسئله باعث می‌شود که اگر علاقه‌مند به هنر هستید از بودن در این کافه خسته نشوید.
ورک شاپ ها و فعالیت های هنری و مسابقات مختلف، اکران فیلم، نمایشنامه خوانی، کتاب خوانی و… بخشی از برنامه های جالب و فرهنگی کافه گالری آرتیست می باشد.

کافه گالری آرتیست تهران کافه گالری آرتیست تهران

همچنین این کافه دارای یک فضای باز است که چند میز و صندلی جهت استفاده ی مراجعه کنندگان در آن قرار دارد.علاوه‌بر وجود یک گالری با ارزش، این کافه یک کتابخانه مجهز هم محسوب می‌شود. تعداد کتاب‌هایی که در کافه آرتیست قرار دارد آنقدر متنوع و فراوان است که مطمئنا می‌توانید برای یک روز وقت گذراندن با خودتان تنها و لذت بردن از هنر و ادبیات روی این کافه حساب ویژه باز کنید. فضای کافه دارای دو طبقه است که دارای میز و صندلی‌های متنوع و متفاوت است که هم برای قرارهای دونفره و هم برای قرارهای دسته جمعی مناسب است. منو کافه شامل انواع ساندویچ‌ها، پنینی‌ها، نوشیدنی‌ها، اسموتی، سالاد و پیش غذا است.

کافه گالری آرتیست تهران 3 کافه گالری آرتیست تهران

نحوه دسترسی به کافه گالری آرتیست

آدرس : تهران_سعادت آباد – بالاتر از میدان کاج – خیابان مروارید_ خیابان سوم غربی – پلاک ۱۱

کافه گالری آرتیست تهران 4 کافه گالری آرتیست تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *