رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ تیر ۱۳۹۹

کافه فکر تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه فکر تهران از قدیمی ترین مرکزهای بازی های رو میزی تهران می باشد.مدتی هست که مراکز بازی های رومیزی در تهران و سایر شهرها گسترش پیدا کرده و با طرفدارانی که پیدا کرده از محل های تفریحی و پررفت و آمد بسیار خوبی تبدیل شده است.می توانید در آن جا با آموزش هایی که وجود دارد، بازی ها را یاد بگیرید.همچنین فروشگاهی در کافه فکر وجود دارد که در صورت تمایل می توانید این بازی ها را خریداری کنید.

-فکر-تهران کافه فکر تهران

کافه فکر در مهر ماه سال ۱۳۹۳ به عنوان نخستین مرکز ترویج و فروشگاه تخصصی بازی‌های رومیزی فعالیت خود را در خانه ریاضیات تهران آغاز کرد و امروز به عنوان یکی از بنیانگذاران و پیشگامان عرصه ترویج و توزیع بازی‌های رومیزی تلاش دارد رسالت خود را در عرصه فرهنگ و اندیشه این مرزوبوم که همانا توسعه فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی مبتنی بر افزایش تعاملات اجتماعی است را ایفا کند.

کافه فکر از مهرماه سال ۱۳۹۸ و همزمان با آغاز ششمین سال فعالیت خود، گستره عملکرد خود را در سه بخش ترویج بازی‌های رومیزی فروشگاه تخصصی و خبرگاه فرهنگ و هنر وسعه داده است و امید است که با اتکا بر برنامه ریزی‌ و سندهای‌ توسعه کوتاه، میان و بلند مدت، مجموعه کافه فکر بتواند در آینده‌ای نه چندان دور، نقش مهمی را در اقتصاد مبتنی بر سرگرمی در این مرز و بوم ایفا کند.در کافه فکر می‌تونید بازی‌های فکری متنوع و با سطوح مختلف دشواری را با دوستان خود، گروهی بازی کنید.

-فکر-تهران کافه فکر تهران

از نکات مثبت کافه این است که بازی های موجود برای کودکان بالای ۳ سال نیز وجود دارد.یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب کافه این است که شما می‌توانید بازی‌ها را بخرید و یا حتی برای چندروز اجاره کنید که برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی آخر هفته‌ می‌تواند سرگرمی خوبی برای گذران اوقات فراغت باشد.
با ورود به کافه فکر و بعد از انتخاب میز، نوبت به انتخاب بازی می‌رسد. کافه فکر بیش از ۴۵۰ بازی مختلف برای تمام سلیقه‌ها و سنین، حتی بچه‌های دبستانی دارد که از بازی‌های ساده ۱۵دقیقه‌ای تا بازی‌های سنگین پنج‌ساعته را در بر می‌گیرند.

با این تنوع و گستردگی، انتخاب واقعا سخت و ترسناک می‌شود، اما اگر قبلا حتی یک بار هم بازی رومیزی را تجربه نکرده‌اید، نگران نباشید؛ کارکنان حرفه‌ای کافه فکر برای انتخاب بازی دلخواهتان به شما کمک می‌کنند. فرد راهنما اول از تجربه‌های قبلی شما می‌پرسد و سپس سراغ گزینه‌های دیگر مانند علایق و زمان و میزان سختی بازی می‌رود. تعداد کمی از این بازی‌ها، نیاز به سطح مشخصی از تسلط به زبان انگلیسی دارند که راهنما حتما به شما خواهد گفت.

-فکر-تهران-2 کافه فکر تهران

وقتی بازی دلخواهتان را انتخاب کردید، راهنما آن را سر میز می‌آورد و نحوه بازی‌ کردن را کامل برایتان توضیح می‌دهد و در چیدن اولیه بازی کمکتان می‌کند. این پشتیبانی تا آخر بازی شما، ادامه خواهد داشت و هر سوالی داشته باشید، راهنما با روی خوش جوابتان را خواهد داد.
بعد از تمام این راهنمایی‌ها و توضیحات، اگر باز هم احساس کردید بازی را دوست ندارید، تعارف نکنید و با خیال راحت بازی دیگری را انتخاب کنید. چون در کافه فکر محدودیتی برای امتحان‌ کردن بازی‌ها وجود ندارد و راهنما با حوصله و خوش‌رویی درباره هر چند بازی که بخواهید توضیح می‌دهد و اگر فرصت کنید، حتی می‌توانید بیشتر از یک بازی را امتحان کنید.

-فکر-تهران-2 کافه فکر تهران

نحوه دسترسی به کافه فکر

آدرس :تهران، خیابان انقلاب، انتهای خیابان دانشگاه، بن بست پورجوادی، پلاک ۷، طبقه ۲

-فکر-تهران-3 کافه فکر تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *