جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه خاچیک اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۵ مرداد ۱۳۹۹

کافه خاچیک اصفهان یکی از کافه رستورانهای خوب اصفهان در کنار کوه صفه که از جاهای بسیار دیدنی اصفهان است، می باشد .نام این کافه از چشمه خاچیک همان حوالی برداشته شده است .کافه خاچیک اصفهان از بهترین کافه‌های موجود در مجموعه کوه صفه بوده که به دلیل ساعات فعالیت طولانی تا نیمه‌های شب، از نظر گردشگران و ساکنان اصفهان، بسیار محبوب است.

کافه خاچیک 4 کافه خاچیک اصفهان

دکوراسیون داخلی و چیدمان کافه بصورت فضایی قدیمی و منحصر به فرد است . بطوریکه از میزهای گرد چوبی و صندلی‌های چوبی ساده استفاده شده که در عین سادگی، به فضا روح و زیبایی بخشیده است. همچنین در میان، میز، صندلی، نیمکت‌های چوبی و میز‌های مستطیلی به همان رنگ وجود دارد. دیوارهای این کافه به رنگ آبی آسمانی است که با داشتن تضاد با لوازم کافه، به فضا آرامش خاصی بخشیده است. بر روی دیوار‌ها، قاب‌هایی با طراحی جالب و نامتقارن به کار رفته است، که فضا را بیشتر به سبک وینتیج نزدیک می‌کند. در کف کافه، پارکت‌های هم‌رنگ میز و صندلی‌ها به کار گرفته شده، که باعث ایجاد فضایی روشن شده است. سقف این کافه طراحی چند بعدی جالبی دارد که با نورپردازی خاص، روشنایی زیبایی در فضا ایجاد می‌کند.

کافه خاچیک 2 کافه خاچیک اصفهان

سبک مدرن و قدیمی در کنار هم باعث ایجاد فضایی دلنشین و جالب در این کافه شده است .گذاشتن چند تکه سنگ کوچک و بزرگی که رنگ آمیزی شده اند بر سر هر میز ایده جالبی که این کافه به الهام از کوه و سنگ انجام داده است .

کافه خاچیک اصفهان در طبقه همکف یک بنای دو طبقه قرار دارد. این کافه دارای پنجره‌های سراسر شیشه‌ای است که منظره‌ی رو به بیرون و بر فراز کوه صفه دارد و بسیار چشم‌نواز و دلنشین است. کافه خاچیک اصفهان قسمتی را در فضای آزاد در نظر گرفته که علاقه‌مندان به نشستن در فضای آزاد یا کسانی مایل به کشیدن سیگار هستند، می‌توانند از این فضا استفاده کنند، زیرا کشیدن سیگار در فضای داخل کافه خاچیک اصفهان ممنوع است. در فضای آزاد کافه خاچیک اصفهان از میز و صندلی‌های نیمکت مانند رنگارنگی استفاده شده که جلوه‌ی زیبا و متنوعی دارد.

کافه خاچیک 5 کافه خاچیک اصفهان
از آنجا که کافه خاچیک اصفهان قسمتی را در فضای باز و رو به منظره‌ی تماشایی کوه صفه در نظر گرفته، علاقه‌مندان به تماشای این منظره، بهتر است در فصل‌های خوش آب و هوای سال مثل بهار و تابستان به این کافه سر بزنند. البته همانطور که گفته شد، منظره ذکر شده قابلیت دیده شدن از داخل کافه را نیز دارد و در تمام فصول می‌توان از این منظره در داخل کافه نیز لذت برد. به خصوص در روزهای بارانی رفتن به کافه خاچیک اصفهان می‌تواند بسیار خاطره انگیز باشد.
لازم به ذکر است کافه خاچیک اصفهان دارای منوی فست‌فود نیز می‌باشد و در واقع نوعی کافه فست‌فود محسوب می‌شود. منوی فست‌فود کافه خاچیک اصفهان شامل انواع ساندویچ‌های ایتالیایی، برگرها، انواع سالاد و سیب زمینی، پیتزاهای متنوع آمریکایی و پاستا و لازانیا و استیک می‌باشد. این کافه منوی بسیار گسترده‌ای را خدمت مشتریان خود ارائه می‌دهد و از نقاط قوت این کافه محسوب می‌شود.
منوی نوشیدنی کافه خاچیک اصفهان نیز شامل مواردی همچون؛ چای، دمنوش‌ها و شربت‌های متنوع و محلی اصفهان، انواع بستنی‌ها و میلک شیک، خوراک‌های خوشمزه برای میان وعده یا عصرانه، انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم، اسموتی‌ها، انواع قهوه‌ها و کافی‌ها است و در انواع مختلف و با بهترین کیفیت، خدمت مشتریان ارائه می‌شود.
از خلاقیت‌های جالب کافه خاچیک اصفهان این است که میوه‌های مورد استفاده در خوراکی‌های مختلف را به صورت کاملا مرتب، تازه و تمیز در ویترینی که در معرض دید مشتریان وجود دارد، قرار داده‌اند که باعث می‌شود مشتریان حس خوب و اعتماد کافی نسبت به بهداشت این مجموعه پیدا کنند.

کافه خاچیک 1 کافه خاچیک اصفهان
قهوه جزو نوشیدنی‌های گرم بسیار پرطرفداری بوده که به نوشیدنی محبوب و روزمره اکثر افراد تبدیل شده است، بنابراین کیفیت آن بسیار مهم است. کافه خاچیک اصفهان از کافه‌هایی است که در سرو قهوه صاحب سبک بوده و مشتریان و طرفداران بسیار زیادی دارد. انواع قهوه‌هایی که در کافه خاچیک اصفهان سرو می‌شوند، شامل ماکیاتو، آمریکانو، اسپرسو، موکا، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، لاته و آفوگاتو است که می‌توان گفت این منو تقریبا تمامی ذائقه‌های قهوه پسندان را در بر می‌گیرد و افراد با سلیقه‌های مختلف، می‌توانند قهوه دلخواه‌شان را سفارش دهند. همچنین کافه خاچیک اصفهان دارای دستگاه قهوه‌‌ساز بسیار مرغوب و باریستاهای حرفه‌ای است که به تمام جزئیات قهوه دقت می‌کنند تا بتوانند آن را با بهترین کیفیت خدمت مشتریان ارائه دهند. از دیگر نقاط قوت کافه خاچیک اصفهان، سلیقه‌ی آن‌ها در سرو قهوه یا نوشیدنی و حتی غذاهای مختلف است که این موضوع تاثیر زیادی در جذب مشتریان دارد.

کافه خاچیک 6 کافه خاچیک اصفهان

نحوه دسترسی به کافه خاچیک

کافه خاچیک اصفهان همانطور که گفته شد در پارک کوهستانی صفه اصفهان که در مجاورت تله‌کابین صفه در ضلع شمالی ساختمان تله‌کابین، قرار گرفته است. شما می‌توانید برای رفتن به این کافه پیاده یا از ماشین استفاده کنید، به این صورت که ماشین خود را در پارکینگ مجموعه صفه پارک کرده و به سمت این کافه بروید.
همانطور که می‌دانید کوه صفه از مجموعه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان می‌باشد که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری زیادی است. گردشگران می‌توانند در کوه صفه علاوه بر پیاده‌روی و استفاده از مناظر طبیعی این مجموعه، از جاذبه‌های دیدنی آن نیز مثل آثار تاریخی، باغ وحش، گردنه‌ها و پل‌ها، چشمه‌ها و غارها دیدن کنند و برای میل غذا و یا صرف میان ‌وعده، به کافه خاچیک اصفهان سری بزنند و روز خود را زیباتر تکمیل و سپری کنند. در واقع مجموعه کوه صفه به قدری بزرگ است که باید یک روز کامل را برای دیدن آن در نظر گرفت.
ساعات کاری:کافه خاچیک اصفهان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر و ۱۸ عصر تا ۲ بامداد، میزبان مشتریان خود است. فعالیت این کافه تا نیمه‌هایی از شب، ویژگی بسیار مهمی است که همه کافه‌ها از آن بهره‌مند نیستند. برای جوانان این ویژگی بسیار مهم و محبوب است و می‌توانند تا ساعت دو بامداد علاوه بر لذت بردن از این منظره‌ای که این کافه رو به کوه دارد که در واقع بام اصفهان محسوب می‌شود، به صرف غذا یا خوراکی و نوشیدنی‌های مختلف نیز بپردازند.

کافه خاچیک 3 کافه خاچیک اصفهان

کافه خاچیک کافه خاچیک اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد