رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز ۱۴۰۲ آغاز شد

اشتراک گذاری

اگر از جمله افرادی هستید که قصد سفر در ایام تعطیلات نوروز دارید و سفر با اتوبوس را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است بلیط سفر خود را در ایام پیش فروش بلیط اتوبوس تهیه کنید. از آنجایی که در ایام تعطیلات و بخصوص ایام نوروز تقاضای مسافران برای بلیط اتوبوس به طور چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند؛ در صورتیکه خرید بلیط را به لحظات پایانی موکول کنید ممکن است با کمبود ظرفیت برای مسیرهای شلوغ و پر رفت و آمد مواجه شوید.

بلیط اتوبوس

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروزی همه ساله معمولا در نیمه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود. سامانه پایانه ها (payaneha.com) از جمله معتبرترین و کامل‌ترین سامانه‌های فروش بلیط اتوبوس است که توسط آن امکان خرید بلیط از هر شهری به شهر دیگر وجود دارد. اگر با جستجو در وبسایت پایانه ها برای مسیر موردنظرتان سرویسی پیدا نشد و یا ظرفیت اتوبوس‌ها پر شده‌اند نگران نباشید؛ امسال سرویس‌های اتوبوس مربوط به نوروز در تاریخ ۱۷ اسفند ماه، هنوز توسط شرکت های مسافربری به صورت انبوه باز نشده‌اند. در روزهای باقیمانده به تعطیلات نوروز، مجددا به سایت پایانه ها مراجعه کرده و مسیر مورد نظرتان را جستجو کنید تا به محض باز شدن سرویس های اتوبوس نوروزی بتوانید صندلی مورد نظر خود را در مسیر انتخابی خرید کنید.
همچنین سامانه پایانه ها این امکان را فراهم کرده است که با تکمیل فرم “خبرم کن” در سایت، به محض موجود شدن ظرفیت خالی از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی کند. این ویژگی خصوصا در زمان شلوغی رفت و آمد نوروز می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت پیدا کردن بلیط اتوبوس راحت کند.

قیمت بلیط اتوبوس در نوروز

سفر با اتوبوس همواره از جمله ارزان ترین روش های سفر بین شهری بوده است و خرید بلیط اتوبوس ارزان برای مردم اهمیت زیادی داشته است. قیمت بلیط اتوبوس بسته به نوع اتوبوس و تعداد صندلی متفاوت است. در سامانه پایانه ها (payaneha.com) بسیاری از سرویس‌ها دارای تخفیف هستند. شما می توانید در لیست سرویس‌های نمایش داده شده، با استفاده از دکمه ی فیلتر کردن جستجو و انتخاب گزینه “اتوبوس های تخفیف دار” ، بلیط اتوبوس با قیمت مناسب بخرید. همچنین از همین طریق می‌توانید با استفاده از لیست کشویی “مرتب‌سازی براساس” گزینه “از قیمت کم به زیاد” را انتخاب کنید تا ارزان ترین بلیط اتوبوس را به راحتی پیدا کرده و انتخاب کنید. گزینه “از تخفیف زیاد به کم” نیز از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توانید بیشترین تخفیف بلیط اتوبوس روی مسیر موردنظرتان را بیابید.

بهترین اتوبوس برای سفر در نوروز

اگر تصمیم خود را برای سفر نوروزی با اتوبوس گرفته‌اید بهتر است بلیط اتوبوس VIP رزرو کنید. به این صورت می توانید سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید و با اطمینان و آرامش به شهر دلخواه خود سفر کنید. اتوبوس‌های وی آی پی امکانات مناسبی خصوصا برای سفرهای طولانی دارند. پشتی صندلی ها قابلیت تخت شو دارد تا بتوانید در طول سفر به استراحت بپردازید. همچنین زیرپایی صندلی به گونه ای است که پاها در حالت بهتری قرار بگیرند و نشستن و استراحت در سفر را آسان تر کند. در اکثر این اتوبوس ها هر فرد یک مانیتور اختصاصی روی صندلی مقابل خود دارد و می تواند به دلخواه خود از برنامه های مورد نظر خود استفاده کند.

ابطال بلیط اتوبوس

در صورتیکه بلیط اتوبوس خود را از سایت پایانه ها (payaneha.com) خریداری کرده باشید و به هر دلیل تصمیم به استرداد بلیط اتوبوس خود دارید، به راحتی می‌توانید با استفاده از اطلاعات مربوط به بلیط، آن را ابطال کنید. مبلغ بلیط پس از کسر ۱۰ درصد جریمه در سریع ترین زمان ممکن به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

در این مطلب سعی کردیم به اطلاعاتی در مورد نحوه خرید بلیط نوروزی و قیمت بلیط در نوروز ۱۴۰۲ بپردازیم. در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر تصمیم خود را برای سفر نوروزی گرفته‌اید از قبل برای سفر نوروزی خود بلیط بخرید تا بتوانید با خیال آسوده و بدون دردسر سفر کنید. اگر در هنگام خرید بلیط اینترنتی از سایت پایانه ها سوالی داشتید می‌توانید با پشتیبان‌های ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین مشکل خودتان را بپرسید. کارشناسان پشتیبانی پایانه ها به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته و حتی در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی شما هستند و در هر یک از مراحل خرید بلیط اتوبوس یا ابطال بلیط می توانید از آنها راهنمایی بگیرید.
همزمان با شروع سال جدید سفری آرام و لذت بخش را برای شما آرزومندیم.

سامانه فروش بلیط اتوبوس پایانه ها

بلیط اتوبوس

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *