جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پورشه ۱۵ هتل لاکچری می‌سازد

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ آبان ۱۴۰۰

برند مشهور آلمانی پورشه که دستی هم در طراحی محصولات حوزه سبک زندگی دارد، یک همکاری را با گروه هتل‌ها و استراحتگاه‌های اشتایگنبرگر آغاز کرده است که نتیجه آن ساخت ۱۵ هتل لوکس و گران‌قیمت در نقاط مختلف دنیا خواهد بود.

پورشه2 پورشه ۱۵ هتل لاکچری می‌سازد
پورشه در قرن گذشته نمادی از خودروهای لوکس بوده است. در سال ۱۹۷۲، پروفسور فردیناند الکساندر پورشه، گروه طراحی پورشه (Porsche Design Group) را راه‌اندازی کرد، یک برند فعال در حوزه سبک زندگی که آن ویژگی پولسازی پورشه را به دنیای چمدان‌ها، ساعت‌ها، بلندگوها و حتی چاقوهای آشپزخانه اضافه می‌کرد. اکنون این خودروساز آلمانی قدم به عرصه هیجان‌انگیز جدیدی گذشته است: ساخت هتل‌های لوکس.

پورشه1 800x450 پورشه ۱۵ هتل لاکچری می‌سازد

در تابستان امسال، گروه پورشه دیزاین همکاری خود را با گروه هتل‌ها و استراحتگاه‌های اشتایگنبرگر (Steigenberger Hotels & Resorts)، یک برند سبک زندگی با بیش از ۱۵۰ هتل در سه قاره اعلام کرد.

این خبر مطمئناً سؤالات زیادی را برانگیخت (آیا هر اتاق یک ماشین اسپورت رایگان خواهد داشت؟) که پاسخ بیشتر آن‌ها توسط استیگنبرگر در یک بیانیه مطبوعاتی در این ماه روشن شد.

اولین مرحله برنامه‌ریزی از مقدمات هتل‌های طراحی پورشه با همکاری استیگنبرگر شامل ساخت ۱۵ هتل در شهرهای بزرگ در سراسر جهان از جمله لندن، سنگاپور، دبی و شانگهای خواهد بود. تاریخ دقیق افتتاح این هتل‌ها هنوز نامشخص است، اگرچه مارکوس برنهارت، مدیرعامل هتل‌های استیگنبرگر امیدوار است تا سال ۲۰۲۷ به «رشد جهانی قابل‌توجهی» دست یابد.

هر هتل حداقل درای ۱۵۰ اتاق و سوئیت، به علاوه مجموعه‌ای از رستوران‌ها، کافه‌ها، اسپاها و سالن‌های ورزشی لوکس خواهد بود. استیگنبرگر وعده داده است که «فلسفه برند پورشه را با طراحی‌های شیک و مفاهیم نورپردازی منحصربه‌فرد، به معماری بیرونی و داخلی هتل‌ها منتقل کند.» اگر طراحی‌های اولیه کامپیوتری واقعیت داشته باشند، این هتل‌های شیک شامل مقدار زیادی نقره و کروم در طراحی، نور گرم و قسمت‌های نشیمن جیری خواهند بود؛ به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد افرادی که این هتل‌ها را رزور می‌کنند، تجربه‌ای شبیه به سکونت در یک سفینه فضایی ساخت شرکت پورشه را خواهند داشت.

پورشه 800x362 پورشه ۱۵ هتل لاکچری می‌سازد

در حالی که پورشه دیزاین در درجه اول به خاطر کالاهای لوکس خود شناخته می‌شود، این برند تجربه‌ای در دنیای املاک و مستغلات نیز دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ یک ساختمان مسکونی لوکس (Porsche Design Tower Miami) را تأسیس کرد که یک آسمان‌خراش ۶۰ طبقه در ساحل Sunny Isles در فلوریدا است. هر یک از ۱۳۲ کاندوی این مجموعه دارای گاراژ خصوصی مخصوص به خود، با آسانسورهای شیشه‌ای است که اتومبیل‌های ساکنین را مستقیماً به درب ورودی آن‌ها می‌رساند. افرادی که در پنت‌هاوس چهار طبقه این مجموعه زندگی می‌کنند، می‌توانند وسیله نقلیه خود را مستقیماً وارد اتاق نشیمن کنند. اینجا همه چیز بسیار پورشه‌ای و لوکس است.

نمی‌توان گفت که ساختمان‌های Steigenberger Porsche Design Hotels چنین ویژگی‌هایی خواهند داشت یا خیر، اما ما حدس می‌زنیم که فاکتور لوکس و گران‌قیمت بودن دقیقاً در این هتل‌ها به چشم بخورد. پس حالا برخی می‌توانند چمدان پورشه دیزاین خود را بردارند، سوار پورشه ۹۱۱ خود شوند و برای ورود به هتل جدید پورشه دیزاین راهی سفر شوند!
منبع : میراث آریا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *