رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پارک جنگلی بندر کیاشهر

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

این پارک از شمال به اراضی سایت گردشگری ساحل کیاشهر، از جنوب به بافت شهری، از شرق به دهکده ساحلی و از غرب به نهالستان کیاشهر منتهی می شه. عمده پوشش گیاهی این پارک از درختان توسکا ساحلی تشکیل شده که به طور خالص و یکنواخت در سطح پارک در مجاورت جاده و مزارع برنج قرار دارن. در برخی از نقاطش هم گیاهان بالا رونده با ساقه های در هم پیچیده ضمن ایجاد زیبایی وحشی، نمایی از جنگل طبیعی و چشم نواز رو به وجود آورده.
قرارگیری پارک جنگلی کیاشهر در کنار مرداب طبیعی، پل چوبی و ساحل دریا منظره ای جذاب و دلپذیر رو به وجود آورده که مسافران و گردشگران می تونن ساعاتی خوش رو در اون بگذرونن.
این همجواری جنگل، مرداب و دریا مجموعه ای از زیبایی های طبیعی رو در این منطقه به وجود آورده که اگه بگیم در خاورمیانه بی همتا و در دنیا کم نظیره سخن ادعای بیهوده ای نیست.

آدرس : گیلان – کیاشهر بلوار ساحلی

1497 پارک جنگلی بندر کیاشهر

1499 پارک جنگلی بندر کیاشهر

1500 پارک جنگلی بندر کیاشهر

1501 پارک جنگلی بندر کیاشهر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    امیدوارم فرهنگمون یک روز اونقدر غنی بشه که قدر طبیعت رو بدونیم؛ آشغال نریزیم نابود نکنیم و صاحبان قدرت هم به حفظ طبیعت کمک کنند. ایران حیفه

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رضا

    با سلام بنده اهل کیاشهرم مطتلبتون لطفا اگر میشه کمی تغییر بدید چون تغییرات عمده ای کرده چه از نظر امکانات که بهتر شده و چه از نظر فضای طبیعی که دچار دستخوش تغییرات شده

    ۶ خرداد, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *