جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پارک تفریحی میرمهنا کیش

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ آبان ۱۴۰۰

پارک تفریحی میرمهنا کیش ،درساحل شمالی وشمال غربی جزیره کیش قرار دارد . این پارک بزرگ وعمومی ازمسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک و در حاشیه دریا ساخته شده است  . تنها اسکله ماهیگیری جزیره هم به همین اسم باعث شده پارک به دوبخش فازیک (ازمسجدخاتم تااسکله ماهیگیری) وفازدو ( بعدازاسکله ماهیگیری تا میدان جاسک) تقسیم شود .مهم ترین نماد پارک ساحلی میرمهنا کیش اسکله میرمهنا است. طول این اسکله ۱۳۰ متر، عرض آن ۹ متر و مساحت آن ۱۵۸۷ متر می باشد.

مسیرهای پیاده‌روی، بازارهای متنوع، مسیر دوچرخه‌سواری، چایخانه و زمین بازی کودکان از جمله امکانات مهم پارک هستند. همچنین‌ محل‌های مناسبی برای پخت کباب در این مکان آماده شده است. جالب است بدانید که ماهیگیری در پارک ساحلی میرمهنا کیش آزاد است و شما می توانید با تهیه قلاب در این اسکله به صید ماهی بپردازید. البته قابل ذکر است که این امکان تنها در زمان های عدم تخم ریزی ماهیان وجود دارد.

531 پارک تفریحی میرمهنا کیش

امکانات پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا امکانات زیادی برای مسافرین و شهروندان محترم جزیره کیش فراهم کرده است که هر کسی در آن احساس راحتی کرده و ساعات خوشی را در این پارک سپری کند.

مهم ترین امکانات پارک میرمهنا وجود اسکله نسبتا بزرگ در وسط پارک می باشد. در این اسکله تفریحی چهار ایستگاه برای سوار شدن به قایق و چهار محل برای تماشای دریا با نورپردازی عالی درنظرگرفته شده است.

در این پارک انواع امکانات راحتی از جمله آلاچیق های مسقف، به تعداد زیاد قرار داده شده اند. معمولا ایرانی ها این خاصیت را دارند که در طول سفرشان یک یا چند وعده را در پارک به پخت غذا بپردازند و در همان محیط غذایشان را میل کنند. وجود باربیکیو در پارک میرمهنا این امکان را فراهم کرده است.

%name پارک تفریحی میرمهنا کیش

نورپردازی مناسب پارک این امکان را به افراد می دهد که در ساعات شب که هوای کیش مناسب تر است برای گشت و گذار به این پارک بیایند.

در فاز دو پارک میرمهنا دو زمین بازی برای کودکان وجود دارد. امکاناتی همچون قایق سواری، ماهیگیری و دیدن لاک پشت های زیبا نیز در اسکله میرمهنا وجود دارد.

کتابخانه عمومی، بازار عرب ها، نمازخانه ساحلی و بازار ماهی فروشی قرار گرفته است. مسیر دوچرخه سواری از این پارک عبور می کند و شما می توانید در این پارک به دوچرخه سواری بپردازید.

چایخانه پارک مکان بسیار دنجی دارد و تماشای محیط از داخل چایخانه صحنه لذت انگیزی می باشد. به علاوه اینکه در اکثر شب ها در اسکله موزیک زنده نیز برگزار می شود.

532 پارک تفریحی میرمهنا کیش

جاهای دیدنی اطراف پارک میرمهنا

مهم ترین جاذبه گردشگری اطراف پارک میرمهنا مراکز خرید معروف کیش می باشند. معمولا افراد پس از گشت و گذار در بازار و مراکز خرید، برای استراحت به پارک ساحلی میرمهنا مراجعه می کنند.

مهم ترین بازارها و مراکز خرید در نزدیکی پارک میرمهنا بازار پارس خلیج، صفین، زیتون و ونوس می باشند. همچنین رستوران توتی فروتی و میرمهنا با منوهای متنوعشان در نزدیکی پارک قرار گرفته اند.

شهر زیرزمینی کاریز در نزدیکی پارک می باشد و مجموعه ورزشی مریم و زمین بولینگ در اطراف پارک قرار گرفته است که می توانید سری به این مکان ها نیز بزنید.

%name پارک تفریحی میرمهنا کیش

%name پارک تفریحی میرمهنا کیش

%name پارک تفریحی میرمهنا کیش

پارک تفریحی میرمهنا کیش 4 پارک تفریحی میرمهنا کیش

پارک تفریحی میرمهنا کیش 5 800x534 پارک تفریحی میرمهنا کیش

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    فصل پاييز و زمستان بهترين فصل سفر به كيش است و اين بوستان نزديك ساحل بسيار هواي دلپذيري دارد مخصوصا آلاچيقها

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سید محمد حسینی

    پارک خوبی بود.. از مزایاش نزدیک ساحل بودنش هست.. فقط تو ظهر نرین ، سایه کم داره.کباب میشین

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    پارک خوبی بود.. از مزایاش نزدیک ساحل بودنش هست.. فقط تو ظهر نرین ، سایه کم داره.کباب میشین

    ۶ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *