رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ آبان ۱۴۰۰

پارک ساحلی سیمرغ

لینک این مطلب کپی شد!

پارک ساحلی سیمرغ كیش، در سواحل جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است . پارک ساحلی سیمرغ با مساحتی نزدیک به ۱۵۰۰۰ متر در میان سایر پارک های ساحلی این جزیره از طرفداران زیادی برخوردار است. پاركی ساحلی یاد شده كه برای پیدا كردن آن كافی است سراغ هتل مارینا پارک كیش را بگیرید. با قرارگیری در كنار هتل ها و مجموعه های تفریحی از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. یكی از دلایل محبوبیت پارک دریایی سیمرغ نزدیكی آن به مراكز دیدنی و تفریحی این جزیره می باشد.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

امكانات موجود در پارک سیمرغ

اگر در قابی از تصویر، عكس پارک ساحلی سیمرغ كیش را ببینید، شاید باورتان نشود كه این همه زیبایی در گوشه ای از كشور عزیزمان ایران قرار دارد. این پارک ساحلی با فراهم کردن تمامی امكانات و وسایل مورد نیاز جهت آسایش مسافران و گردشگران مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می شود. آلاچیق های زیبا و شیک كه پناهگاهی برای مسافران در برابر نور خورشید و باران هستند. مجموعه ای از پیست های دوچرخه سواری در امتداد ساحل و زمین های تنیس و پینگ پونگ در سواحل زیبای جزیره كیش همه و همه در پارک سیمرغ گرد هم جمع كرده شده اند. زیباترین و لذت بخش ترین دیدنی این مجموعه، ساحل ماسه ای و زیبای آن است كه از قدم زدن در این سواحل و در امتداد دریا كمتر كسی خسته می شود.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

مجسمه های پارک سیمرغ

یكی از زیبایی هایی كه چشم گردشگران را به خود جذب می كند. مجسمه های ساخته شده در گوشه و كنار پارک است. مجسمه هایی مفهومی و گاه نیم تنه ها و چهره هایی كه با هنرمندی هر چه تمام ساخته شده اند و به زیبایی این پارک ساحلی افزوده اند. اغلب گردشگران لحظاتی را برای گرفتن عكس های یادگاری با این مجسمه ها سپری می كنند.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

جاهای دیدنی اطراف پارک ساحلی سیمرغ

جزیره كیش دنیایی از زیبایی ها، هتل ها، بناهای تاریخی، مجموعه های ورزشی و تفریحی است. كه می توان روزها در این جزیره به تفریح پرداخت و لذت برد. از مزایای پارک ساحلی سیمرغ كیش، موقعیت جغرافیایی خوب و مناسب آن می باشد. كه تا مهمترین مراكز خرید و تفریحی فاصله چندانی ندارد. نزدیک ترین هتل به این پارك ساحلی، هتل مارینا پارک كیش است كه خود از بزرگترین و زیباترین هتل های جزیره كیش می باشد. همچنین شاید جالب باشد بدانید هتل مارینا پارک كیش مجموعه ای بزرگ از تفریحات آبی و دریایی را در ساحلی اختصاصی خود جای داده است.

پارك دلفین ها و باغ پرندگان جزیره كیش، با مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار در نزدیكی پارک ساحلی سیمرغ قرار دارند. مجموعه ای كم نظیر از تجمع انواع دلفین ها، شیرهای دریایی و پنگوئن ها كه توسط مربیان آموزش دیده و به هنر نمایی می پردازند. در كنار پارک دلفین ها، باغ پرندگانی بزرگ با بیش از ۶۰ گونه پرنده از نقاط مختلف دنیا نگهداری می شود. باغ پرندگان جزیره كیش از بزرگ ترین باغ های نگهداری پرنده در ایران به شما می آید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

جزیره كیش به دلیل مرجانی بودن سواحل آن بهترین و زیباترین سواحل را دارد. یكی از این سواحل زیبا ساحل مرجان كه در كنار مجتمع تجاری مرجان، یکی از بزرگترین مراكز خرید در جزیره در فاصله ۱۰ دقیقه ای از پارک ساحلی سیمرغ قرار گرفته است. از ویژگی های پارک های ساحلی به ویژه برای خانواده ها، می توان وجود امكانات تفریحی فراوان برای كودكان را نام برد كه در این مجموعه نیز به آن به صورت اختصاصی پرداخته شده است. درباره زمان سفر به جزایر جنوبی به ویژه كیش به تناسب و سلیقه و نیت سفر متفاوت می باشد. با این حال در فصل بهار برنامه های جذاب و هوای معتدل این جزیره مسافران بسیاری را به سمت خود می كشد. در ایام تابستان نیز جشنواره های گوناگون و تخفیفات فروشگاه ها و مراكز تجاری بیشتر از دیگر فصل ها است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

نحوه دسترسی

آدرس : کیش، ضلع جنوب شرقی جزیره، مجاور هتل ماریناپارک، هتل سیمرغ و مجموعه دلفیناریوم

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    یکی از بهترین پارکهای کیش با کیفیتی بالاست … بیشتر خانوادگیه . همه چی توش هست … آلاچیق ، وسایل ورزشی جا برای بازی تنیس

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    بهترین جا برای دیدن طلوع خورشید در کیش

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    پارک بسیار زیبا و پراز امکانات رفاهی زیاد و عالی است .

    ۱۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    یکی از بهترین پارکهای کیش با کیفیتی بالاست … بیشتر خانوادگیه . همه چی توش هست … آلاچیق ، وسایل ورزشی جا برای بازی تنیس و ….

    ۶ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *