جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پارک ساحلی سیمرغ کیش

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ دی ۱۳۹۹

ساحل دریاهای جنوب کشور از بهترین و تمیز ترین ساحل ها در ایران است به طوریکه درکنار این ساحل ها می توان به آرامش رسید . وجود سواحل مرجانی و کم نظیر جزیره کیش باعث شده مسافران و گردشگران در این جزیره اغلب، اوقات خود را در کنار این سواحل به تفریح بگذرانند. پارک ساحلی سیمرغ کیش از زیباترین پارک ها و محیط های گردشگری با امکانات کاملی برای گذراندن لحظاتی خوش در این جزیره می باشد. پارک ساحلی سیمرغ جزیره کیش با مساحتی نزدیک به ۱۵۰۰۰ متر واقع شده است. پارکی که در میان پارک های ساحلی این جزیره از طرفداران زیادی برخوردار است.

یکی از دلایل محبوبیت پارک ساحلی سیمرغ کیش دریایی نزدیکی آن به مراکز دیدنی و تفریحی این جزیره می باشد.

پارك ساحلی سيمرغ کیش پارک ساحلی سیمرغ کیش

امکانات موجود در پارک

پارک ساحلی سیمرغ با جمع کردن هر آنچه از امکانات و وسایل مورد نیاز برای آسایش مسافران و گردشگران مورد نیاز بوده است دریغ نکرده است. از آلاچیق های زیبا و شیک گرفته که پناهگاهی برای مسافران در برابر نور خورشید و باران می باشد تا مجموعه ای از پیست های دوچرخه سواری در امتداد ساحل و پیاده روی و همچنین زمین های تنیس پینگ پونگ در سواحل زیبای جزیره کیش همه و همه را در یک مجموعه گرد هم جمع کرده است. زیباترین و لذت بخش ترین دیدنی این مجموعه ساحل ماسه ای و زیبای آن است که از قدم زدن در امتداد دریا در کنار ساحل کمتر کسی خسته می شود.

پارك ساحلی سيمرغ کیش9 800x560 پارک ساحلی سیمرغ کیش

مجسمه های پارک سیمرغ

یکی از زیبایی هایی که چشم گردشگران را به خود جذب می کند، مجسمه های ساخته شده در گوشه و کنار پارک می باشد. مجسمه هایی مفهومی و گاه نیم تنه ها و چهره هایی که با هنرمندی هرچه تمام ساخته شده و به زیبایی این پارک ساحلی افزوده است. اغلب گردشگران لحظاتی را برای گرفتن عکس های یادگاری با این مجسمه ها سپری می کنند.

پارك ساحلی سيمرغ کیش2 پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک دلفین ها و باغ پرندگان جزیره کیش، با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ قرار دارد. مجموعه ای کم نظیر از تجمع انواع دلفین ها، شیرهای دریایی و پنگوئن ها که توسط مربیان آموزش دیده و به هنر نمایی می پردازند. در کنار پارک دلفین ها، باغ پرندگانی بزرگ با بیش از ۶۰ گونه پرنده از نقاط مختلف دنیا نگهداری می شود. باغ پرندگان جزیره کیش از بزرگترین باغ های نگهداری پرنده در ایران می باشد.

پارك ساحلی سيمرغ کیش3 پارک ساحلی سیمرغ کیش

جزیره “کیش” به دلیل مرجانی بودن سواحل آن بهترین و زیباترین سواحل را داراست. یکی از این سواحل زیبا ساحل “مرجان” نام دارد. ساحل “مرجان” یکی از زیباترین سواحل این جزیره می باشد که در کنار مجتمع تجاری “مرجان” که از یزرگترین مراکز خرید در جزیره می باشد در فاصله ۱۰ دقیقه ای با پارک ساحلی سیمرغ قرار گرفته است.

پارك ساحلی سيمرغ کیش5 پارک ساحلی سیمرغ کیش

از ویژگی های پارک های ساحلی به ویژه برای خانواده ها، وجود امکانات تفریحی فراوان برای کودکان می باشد که در این مجموعه نیز به آن به صورت اختصاصی پرداخته شده است. درباره زمان سفر به جزایر جنوبی به ویژه “کیش” به تناسب و سلیقه و نیت سفر متفاوت می باشد. ولی در فصل بهار برنامه های جذاب و هوای خوب این جزیره مسافران بسیاری را به سمت خود می کشد. در ایام تابستان نیز جشنواره های گوناگون و تخفیفات فروشگاه ها و مراکز تجاری بیشتر از دیگر فصل ها می باشد.

پارك ساحلی سيمرغ کیش4 پارک ساحلی سیمرغ کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد