رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

هزار و ۱۸۹ مهمانپذیر میزبان مسافران نوروزی در خراسان رضوی هستند

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ – مشهد – ایرنا – رییس اتحادیه میهمانپذیرداران خراسان رضوی گفت: هزار و ۱۸۹ واحد مهمانپذیر آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۳ در این استان هستند.

ˈسیدحسن رشید صالحیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ۹۰ درصد این میهمانپذیرها در شهر مشهد فعالیت دارند.

وی گفت: از این تعداد ۳۲۰ واحد با مجوز موقت یک ساله مشغول فعالیت هستند. او افزود: ۴۹۹ واحد نیز به دلیل قرار داشتن در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) و وجود مشکلات با شهرداری موفق به اخذ پروانه کسب از این اتحادیه نشده اند لذا به همین صورت و با نظارت اتحادیه مشغول ارائه خدمات به زائران و مسافران هستند.

رییس اتحادیه میهمانپذیرداران خراسان رضوی ادامه داد: بقیه این تعداد با مجوز و پروانه کسب دائمی از اتحادیه مهمانپذیران ادامه فعالیت می دهند و میزبان مسافران نوروزی در سال آینده هستند.

رشید صالحی گفت: مجموع واحدهای مهمانپذیر در خراسان رضوی دارای ۳۲ هزار اتاق و ۸۵ هزار و ۱۱۰ تخت ظرفیت است که در طول تعطیلات نوروز از میهمانان و مسافران پذیرایی و میزبانی می نمایند.

وی اظهارداشت: پیش بینی می کنیم امسال شاهد ورود شمار زیادی از مسافران به مشهدالرضا(ع) باشیم که در این زمینه اتحادیه مهمانپذیران داران در حوزه تجهیزات و ارائه خدمات کیفی و کمی به مسافران و نیز انجام نظارتها و بازدیدهای نظارتی در طول دوره تعطیلات از آمادگی کامل و همه جانبه برخوردار است.
81072748-5545787 هزار و 189 مهمانپذیر میزبان مسافران نوروزی در خراسان رضوی هستند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *