رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ آبان ۱۴۰۱

هتل گلستان تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هتل گلستان تهران با قدمتی معادل سه دهه و نیم در مساحتی معادل ۳۵۰ متر مربع در سه طبقه با زیربنای ۱۲۰۰ متر احداث و تاسیس گردید.مجموعه اقامتی هتل گلستان تهران با خدمت گزارانی صدیق و آموزش دیده در فضایی صمیمی با مزیت نزدیکی به بزرگترین مرکز خرید کشور بازار قدیمی و تاریخی تهران موزه های ایران باستان جواهرات سلطنتی دوران اسلامی آبگینه کاخ موزه گلستان موزه صلح موزه پست تلگراف و تلفن موزه سیزده آبان بورس مبلمان اداری منزل و سیسمونی نوزاد مراکز تخصص و فوق تخصصی درمانی کشور سازمان مرکزی بورس اوراق بهادار و مسافت چند دقیقه ای تا متروی تهران آماده میزبانی و پذیرایی از هموطنان گرامی می باشد.

هتل گلستان تهران

امکانات هتل گلستان تهران

عمومی: روزنامه /نمازخانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو/ سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو/ تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ سالن صبحانه خوری.
مديا و ديجيتال :اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای کوچه /نمای خیابان.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی /روم سرویس بیست و چهار ساعته.
لازم به ذکر است که مهمانان خارجی در این هتل با نرخ دلار هزینه اقامت را پرداخت خواهند نمود. همچنین این هتل ازپذیرش زوج هایی که دارای صیغه نامه هستند معذور است.

هتل گلستان تهران

این هتل در خیابان حافظ قرار گرفته است و دسترسی خوبی به بازار قدیم تهران، بورس مبلمان منزل و اداری و بیمارستان سینا دارد. علاوه بر این میهمانان می توانند به راحتی از اماکن تاریخی شهر نظیر موزه ایران باستان، کاخ موزه گلستان، موزه پست و تلگراف، و موزه جواهرات سلطنتی دیدن کنند. از جمله مراکز حمل و نقل نزدیک به هتل نیز ایستگاه راه آهن تهران است که تنها ۹ دقیقه با آن فاصله دارد.

نحوه دسترسی

آدرس: تهران – خیابان حافظ نرسیده به میدان حسن آباد تهران

هتل گلستان تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *