رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

هتل کاروانسرای مشیر یزد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل کاروانسرای مشیر یزد وابسته به آستانه مقدسه امامزاده جعفر (ع) نمونه ای است ارزشمند از یادگارهای معماری قرون گذشته ،که در زمان مظفرالدین شاه قاجار به دست فتح الله مشیر الممالک ، مستوفی یزد بنا گردیده و به شماره ۲۷۶۸ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.قدمت این هتل به ۱۵۰ سال پیش می رسد که در سال ۱۳۷۵ به بازسازی آن آغاز شد و در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید…. اقامت کودکان زیر ۷ سال رایگان و برای کودکان بالای ۷ سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می شود.

-کاروانسرای-مشیر-یزد-1 هتل کاروانسرای مشیر یزد

هتل کاروانسرای مشیر نه‌ تنها در دل شهری پر از میراث فرهنگی قرار دارد بلکه خودش هم جزو آثار ثبت‌شده‌ی میراث فرهنگی است. مشیرالممالک این هتل را در زمان مظفرالدین شاه قاجار ساخته و قدمتش به ۱۵۰ سال پیش می‌رسد. بنا در سال ۱۳۷۵ از کاروانسرا به هتل تغییر کاربری داد و بازسازی‌اش کردند و در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. فاصله هتل تا میدان امیر چخماق کمتر از یک کیلومتر است و با پای پیاده ظرف کمتر از پنج دقیقه می‌توانید به مسجد جامع و باغ دولت‌آباد و بازار خان و بادگیرهای تاریخی یزد برسید. رستوران مشیر خودش شبیه موزه است کاشی‌های هفت‌رنگ سنتی و معماری اصیل ایرانی دارد و همه جور غذایی هم سرو می‌کند و حیاط باصفای هتل همراه با حوض‌ها و آب‌نماها محبوبیتش را بیشتر کرده است.

-کاروانسرای-مشیر-یزد-2 هتل کاروانسرای مشیر یزد

فاصله تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه با ماشین

نحوه دسترسی به هتل کاروانسرای مشیر یزد

آدرس: یزد- بلوار امام زاده جعفر(ع) – خیابان مصلی

-کاروانسرای-مشیر-یزد-3 هتل کاروانسرای مشیر یزد

-کاروانسرای-مشیر-یزد-4 هتل کاروانسرای مشیر یزد

-کاروانسرای-مشیر-یزد-5 هتل کاروانسرای مشیر یزد

-کاروانسرای-مشیر-یزد-6 هتل کاروانسرای مشیر یزد

-کاروانسرای-مشیر-یزد-7 هتل کاروانسرای مشیر یزد

-کاروانسرای-مشیر-یزد-8 هتل کاروانسرای مشیر یزد

-کاروانسرای-مشیر-یزد-9 هتل کاروانسرای مشیر یزد

-کاروانسرای-مشیر-یزد هتل کاروانسرای مشیر یزد

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    مهمترين نقطه قوت اين هتل حياط بسيار زيباي اون هست که هم در روز و هم در شب بسيار چشمنواز است همچنين دسترسي خوبي به منطقه قديمي شهر دارد و تنها سه دقيقه پياده تا بازارخان راه هست. اتاق سه تخته ما سايز مناسبي داشت اما فاقد پنجره بود. نظافت اتاقها چندان مناسب نبود و بالشتها تمیز نبودن و فرش کف اتاق کثيف بود. حمام و دستشويي به نظر احتياج به بازسازي داشتند. صبحانه معمولي اما با کيفيت قابل قبول بود. برخورد پذيرش مودبانه اما سرد بود. اينترنت هتل ضعيف بود و تنها ۳۰۰ مگابايت سهميه روزانه داده ميشد. در کل اقامت متوسطي بود.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *