رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ اسفند ۱۴۰۲

هتل ستاره طلائی بانه

اشتراک گذاری

هتل ستاره طلائی بانه ، یک هتل دو ستاره در شهر تجاری بانه است که در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسیده و در میدان جهاد بانه قرار دارد. هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۳ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی از شهر واقع شده و تا مراکز خرید معروف شهر فاصله بسیار کمی دارد.

هتل ستاره طلائی بانه

اتاق و سوئیت

در این هتل ۲ طبقه، ۳۱ باب اتاق وجود دارد و درمجموع ۸۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. در هتل اتاق های متعدد با امکانات گوناگون وجود دارند و مهمانان می توانند اتاقی را که مطابق نیاز، سلیقه و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد.

وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل می دهد. داخل واحدها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، یخچال، دراور، کمد لباس. رخت آویز، میز آرایش، تلفن (داخلی)، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی. سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ، کولرآبی) سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) فراهم شده اند. برخی از واحدها دارای آشپزخانه های کوچک هستند که لوازم چخت و پز مانند اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی دارند.

هتل ستاره طلائی بانه

رستوران و کافی شاپ

در این هتل یک سالن صبحانه خوری کوچک وجود دارد که مهمانان می توانند در ساعات معینی از صبح به آن ها مراجعه کرده و از خوراکی های آماده شده نوش جان کنند.

هتل ستاره طلائی بانه

نحوه دسترسی به هتل ستاره طلائی بانه

آدرس : بانه- میدان جهاد- خیابان هژیر – هتل ستاره طلایی ، هتل ستاره طلایی

هتل ستاره طلائی بانه

هتل ستاره طلائی بانه

هتل ستاره طلائی بانه

هتل ستاره طلائی بانه

هتل ستاره طلائی بانه

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    ما برای خرید لوازم برقی به بانه رفتیم و به این شهر سفر داشتیم و این هتل رو انتخاب کردیم.هم اتاق های تمیزی داره و هم پرسنل زحمت کش و احترام گذاری.نقطه ضعفش نداشتن رستوران خوب هست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    در کل محلی خوب برای اقامت هستش چون هم سرویس دهی مناسبی داشت و هم رفتار کارکنانش بسیار محترمانه بود.

    ۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *