جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل رویال شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل رویال شیراز یکی از بهترین هتل‌های چهار‌ستاره پایتخت فرهنگی کشور یعنی شهر شیراز است. این هتل در مجاورت رستوران معروف هفت خوان در بلوار قرآن واقع شده‌است. موقعیت مکانی هتل به دور از شلوغی مرکز شهر بوده و دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی ازجمله دروازه قرآن، آرمگاه خواجوی کرمانی، آرمگاه سعدی، آرامگاه حافظ و غیره دارد. پارک جنگلی کوهپایه نیز در فاصله بسیار کمی از هتل واقع شده‌است. به علاوه با اقامت در این هتل برای رفتن به تخت جمشید نیاز نیست از وسط شهر و ترافیک عبور کنید.

رویال هتل رویال شیراز

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۴۴ واحد‌اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. تلویزیون، مبل نشیمن، میزآرایش، کمدلباس و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

اگر به تنهایی قصد سفر به شیراز را دارید می‌توانید اتاق‌های «دوتخته برای یک نفر» را رزرو کنید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های «دبل» که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر هم می‌توانند سوئیت‌های دو خوابه چهار تخته را انتخاب کنند. این سوئیت‌ها دارای سالن نشیمن، ۱ تخت دو نفره داخل اتاق مستر و ۱ تخت دو نفره داخل اتاق دیگر هستند.گفتنی است برخی واحدها چشم‌اندازی رو به پارک جنگلی و یا دروازه قرآن دارند.

رویال 3 هتل رویال شیراز

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل «پالیز» نام داشته و در طبقه ششم قرار دارد. این رستوران با ارائه منو متنوعی از لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی در محیطی گرم و دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان است. چشم‌اندازی زیبا رو به کوهپایه لذت صرف غذا در این مکان را دوچندان می‌کند. همچنین بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل واقع در قسمت لابی بزنید و ضمن استراحت از سفارش یک نوشیدنی یا دسر خوشمزه لذت ببرید.

رویال 4 هتل رویال شیراز

امکانات دیگر هتل

هتل رویال با مجموعه‌ای از بهترین امکانات و خدمات از میهمانان خود استقبال می‌کند. برای مثال با اقامت در این هتل همواره و بدون محدودیت به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت. برای آن‌دسته از میهمانانی که با خودرو شخصی سفر کرده‌اند پارکینگ (با ظرفیت ۳۰ خودرو) فراهم است. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت ۲۴‌ساعته آماده خدمت‌رسانی به میهمانان عزیز است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت کثیف شدن لباس‌هایتان راحت می‌کند.

همچنین در این هتل یک تالار پذیرایی جهت برگزاری انواع کنفرانس، سمینار و جلسات اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ که ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر را دارد به کلیه امکانات صوتی، تصویری و اینترنت مجهز است. به‌علاوه هتل رویال به‌منظور اوقات فراغت میهمانان یک مجموعه ورزشی و تفریحی تدارک دیده‌است. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی به شما انرژی مضاعف میبخشد. دوست‌داران ورزش و تناسب‌اندام هم می‌توانند در سالن بدنسازی این مجموعه ورزش کنند. به طور خلاصه در این هتل هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید فراهم شده‌است.

رویال 16 هتل رویال شیراز

امکانات هتل رویال شیراز

عمومی :فروشگاه و غرفه/پارکینگ /تراس /آسانسور /روزنامه /نمازخانه /فروشگاه صنایع دستی/تلویزیون در لابی /فروشگاه سوغاتی /آرایشگاه مردانه /صندوق امانات /لابی /سرویس بهداشتی فرنگی در لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو /تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشیدنی:کافی شاپ/رستوران/رستوران بوفه/رستوران سنتی/رستوران فرنگی/صبحانه در اتاق/فست فود.
جلسه و همایش:سالن کنفرانس/ویدئو کنفرانس.
ورزشی و تفریحی:سالن بدنسازی/استخر/سونا خشک/سونا بخار/جکوزی.
مدیا و دیجیتال:اینترنت در لابی/اینترنت در اتاق/امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی/تلویزیون LED در لابی.
دید(View) در برخی اتاق ها:نمای باغ/نمای فضای سبز.
مکالمه کارکنان:مسلط به زبان عربی/مسلط به زبان انگلیسی/فرانسه.
خدمات:روم سرویس/پذیرش ۲۴ ساعته/لاندری/خشکشویی/خدمات بیدار باش/خدمات اتو/صبحانه در اتاق/نهار در اتاق/فکس/خدمات تهیه بلیط/فتوکپی/آژانس مسافرتی/امکان ورود پیش از ساعت ۱۴/روم سرویس ۲۴ ساعته.

رویال 7 هتل رویال شیراز

نحوه دسترسی به هتل رویال شیراز

آدرس: شیراز – بلوار قرآن – بالاتر از میدان ابوالکلام – جنب رستوران هفت خوان – نبش کوچه ۱۵

رویال 1 هتل رویال شیراز

رویال 2 هتل رویال شیراز

رویال 5 هتل رویال شیراز

رویال 6 هتل رویال شیراز

رویال 8 هتل رویال شیراز

رویال 9 هتل رویال شیراز

رویال 10 هتل رویال شیراز

رویال 11 هتل رویال شیراز

رویال 12 هتل رویال شیراز

رویال 13 هتل رویال شیراز

رویال 14 هتل رویال شیراز

رویال 15 هتل رویال شیراز

رویال 17 هتل رویال شیراز

رویال 18 هتل رویال شیراز

رویال 19 هتل رویال شیراز

رویال 20 هتل رویال شیراز

رویال 21 هتل رویال شیراز

رویال 22 هتل رویال شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    به مراکز تاریخی شیراز از جمله دوازه قرآن و حافظیه خیلی نزدیک هست و هتل بسیار مناسبی برای سفر گردشگری و تفریحی هست

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    دسترسی بسیار فوق العاده به نقاط دیدنی شیراز دارد. بسیار منظم و صبحانه کامل. ولی زمانی که آن جا بودیم استخر و کافی شاپ تعطیل بود.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    به مراکز تاریخی شیراز از جمله دوازه قرآن و حافظیه خیلی نزدیک هست و هتل بسیار مناسبی برای سفر گردشگری و تفریحی هست

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد