رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ آبان ۱۴۰۲

هتل خلاش ایلام

لینک این مطلب کپی شد!

هتل خلاش ایلام در سال ۱۳۸۲ به عنوان هتلی دو ستاره فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ به منظور ارتقاء سطح کیفی امکانات و خدمات بازسازی شد. ساختمان این هتل در دو طبقه بنا شده و برای پذیرایی و اقامت گردشگران دارای ۲۴ باب اتاق با امکانات و خدمات رفاهی مناسب می‌باشد.

هتل خلاش ایلام

اتاق و سوئیت

هتل خلاش ایلام دارای ۲۲ اتاق است. تمامی اتاق ها نوسازی شده و شرایط و امکانات خوبی برای اقامت دارند. از انواع اتاق های هتل می‌توان به اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته اشاره کرد. هتل خلاش ایلام بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است.اتاق های هتل خلاش ایلام محیطی ساده و راحت دارند. سعی شده است تمامی امکانات مورد نیاز برای مهمانان در اتاق ها فراهم شود. صبحانه به صورت رایگان در اتاق ارائه می‌شود.

هتل خلاش ایلام

رستوران و کافی شاپ

هتل خلاش دارای سالن غذاخوری با ظرفیت ۳۰ نفر است که در طبقه همکف هتل قرار دارد. ساعت کاری این سالن غذاخوری ۷ الی ۹ صبح است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران خلاش تشریف ببرید. رستوران خلاش در خارج از ساختمان و کنار هتل قرار دارد. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۱۳۰ مهمان را داراست. منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی است. ناگفته نماند در نزدیکی هتل، رستوران های دیگری هم قرار دارند که می‌توانید آنها را امتحان کنید.

هتل خلاش ایلام

امکانات رفاهی هتل خلاش ایلام

عمومی: آسانسور/ نمازخانه/ لابی/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ سالن صبحانه خوری.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای رو به حیاط/ نمای خیابان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ فکس/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل خلاش ایلام

نحوه دسترسی

آدرس : ایلام-میدان کشوری – -خیابان آیت الله حیدری

هتل خلاش ایلام

           
 

نظر کاربران :

  • میلاد

    اتاق ها بسیار کثیف، اصلا قابل اقامت نیست و من اصلا توصیه نمی کنم این جا رو. در حد مهمانسرا هم نیست حتی.

    ۲۴ بهمن, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • رضا

    اسم اینجا رو نمیشه هتل گذاشت واقعا نمی دونم چرا بهش دو ستاره دادن. من که انقدر کثیف بود نتونستم حتی یک ساعتم بمونم. حاضر بودم تو ماشین بخوابم ولی اینجا نباشم. اصلا پیشنهاد نمی کنم برید.

    ۲۹ شهریور, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *