رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ آبان ۱۴۰۲

هتل زاگرس ایلام

اشتراک گذاری

هتل زاگرس ایلام هتلی سه ستاره در میدان امام حسین ایلام نزدیک به پارک جنگلی چغاسبز با آب و هوایی مطبوع می باشد. این هتل با کلیه امکانات رفاهی مناسب، آماده است تا اقامتی دلپذیر را برای مسافران به ارمغان آورد. این هتل در سه طبقه دارای ۳۲ واحد فضای اقامتی مجهز به امکانات مطلوب می باشد. هتل زاگرس با ارائه تسهیلاتی چون سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی و اتاق ها، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پارکینگ، فضای سبز، خشکشویی، صبحانه رایگان، روم سرویس، فاصله نزدیک به فرودگاه و راه آهن و پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و میزبانی از میهمانان ارجمند می باشد.

هتل زاگرس ایلام

هتل زاگرس در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در ۳ طبقه بنا شده است. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل زاگرس در منطقه ای خوش آب و هوا و در نزدیکی پارک جنگلی چغا سبز واقع شده است. با اقامت در هتل زاگرس می توان از دیدنی های شهر ایلام نظیر قلعه والی، کاخ فلاحتی و کوه قلاقیران با حداکثر فاصله ۱۱ کیلومتر بازدید کرد.

هتل زاگرس ایلام

اتاق و سوئیت

تمامی واحدهای اقامتی هتل زاگرس ایلام دارای امکانات رفاهی از قبیل تخت، تلویزیون، یخچال، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، مبلمان، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی می‌باشند.
نظافت، راحتی و امنیت واحدهای اقامتی در این هتل در سطح بسیار مناسب و رضایت بخشی قرار دارند. خدماتی نظیر خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارئه می‌گردند. دید اتاق‌های هتل زاگرس ایلاماز منظره بسیار زیبا و دلنشین کوه و جنگل تشکیل شده است. تماشای این منظره از پنجره اتاق‌ها حس بسیار خوبی دارد.

رستوران و کافی شاپ

در هتل زاگرس ایلام یک رستوران با ظرفیت ۱۱۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای متنوع و خوشمزه تهیه و سرو می‌کند. مهمانان می توانند ساعات فعالیت رستوران هتل زاگرس را از پذیرش پرس و جو کرده و در ساعات معین جهت صرف صبحانه، ناهار و شام به رستوران مراجعه نمایند. انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود در رستوران هتل زاگرس ایلام سرو می گردند. علاوه بر این کافی شاپ هتل زاگرس نیز دایر بوده و انواع نوشیدنی‌ها و خوارکی‌های گوناگون و به روز را در محیطی زیبا و دنج برای مهمانان تدارک می بیند.

امکانات هتل زاگرس ایلام

عمومی: پارکینگ/ آسانسور/ لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در لابی/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران.
جلسه و همايش: سالن همایش/ اتاق میهمانی و جلسات کاری.
خارج از هتل : باغچه/ فضائی برای پياده روی/ فضای سبز.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای جنگل/ نمای شهر /نمای کوه.
سرگرمی: پارک بازی کودکان.
خدمات : روم سرويس/ پذيرش ۲۴ ساعته /لاندری/ فكس/ فتوكپی.

هتل زاگرس ایلام

نحوه دسترسی

آدرس : ایلام ،میدان امام حسین ،جنب پارک جنگلی چغازسبز

هتل زاگرس ایلام

هتل زاگرس ایلام

هتل زاگرس ایلام

 

هتل زاگرس ایلام

هتل زاگرس ایلام

هتل زاگرس ایلام

هتل زاگرس ایلام

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *