جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل آریو برزن شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل آریو برزن شیراز یک هتل چهارستاره خوب واقع در شهر شیراز است. این هتل در خیابان رودکی و با فاصله کمی از بسیاری جاذبه‌های دیدنی شهر قرار گرفته است. ارگ کریم‌خان و مجموعه وکیل کمتر از ۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. اگر می‌خواهید به زیارت شاهچراغ (ع) بروید یا از اماکن دیدنی اطراف آن بازدید کنید به کمتر از ۱۰ دقیقه رانندگی نیاز خواهید داشت. آرمگاه خواجه حافظ شیرازی و باغ جهان نما هم همین مقدار از هتل فاصله دارند.

هتل آریو برزن شیراز هتل آریو برزن شیراز

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۵۰ واحد‌اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. تلویزیون، مبل نشیمن، میزآرایش، کمدلباس و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.اگر به تنهایی قصد سفر به شیراز را دارید می‌توانید اتاق‌های یک تخته هتل آریوبرزن را رزرو کنید.

هتل آریو برزن شیراز7 هتل آریو برزن شیراز

برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های «دبل» که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر هم می‌توانند سوئیت‌های یک خوابه برای چهارنفر را انتخاب کنند. این سوئیت‌ها دو اتاق کانکت بوده که با یک در به هم متصل شده و دارای ۱ تخت دو نفره داخل اتاق و ۲ تخت یک نفره داخل اتاق دیگر هستند.

هتل آریو برزن شیراز4 هتل آریو برزن شیراز

رستوران و کافی شاپ

صبحانه هرصبح به صورت بوفه در سالن صبحانه‌خوری هتل واقع در طبقه اول سرو می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام هم رستوران هتل که در طبقه همکف واقع شده با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است. فضایی آرام و دلنشین رستوران تجربه خوشایند از صرف غذا در این هتل را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. همچنین بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از سفارش یک نوشیدنی یا دسر خوشمزه در کنار هم‌سفران خود لذت ببرید.

با اقامت در هتل آریوبرزن شیراز در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و آن‌دسته از میهمانانی که با خودرو شخصی سفر کرده‌اند می‌توانند از پارکینگ مسقف هتل استفاده کنند. (البته ظرفیت پارکینگ محدود است)بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌های ویژه‌ای است که جهت برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات کوچک و بزرگ به کار می‌روند. میز بیلیارد و فوتبال دستی هم برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت میهمانان فراهم شده‌است. لابی زیبا، آسانسور و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

هتل آریو برزن شیراز3 هتل آریو برزن شیراز

امکانات هتل آریو برزن شیراز

عمومی : پارکینگ/ ماهواره /تراس/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو /سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران /رستوران بوفه /كافي شاپ ۲۴ ساعته/ صبحانه در اتاق.
جلسه و همايش: سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ ویدئو کنفرانس /اتاق میهمانی و جلسات کاری.
خارج از هتل :باغچه.
ورزشی و تفريحی: خانه دارت/ سالن بيليارد/ فوتبال دستی.
مديا و ديجيتال: اينترنت در لابی/ اينترنت در اتاق /شبكه پخش فيلم داخلی /تلويزيون معمولی در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: گیم نت.
خدمات:روم سرويس/ پذيرش ۲۴ ساعته/ لاندری/ خشکشویی/ خدمات بيدار باش/ خدمات اتو/ صبحانه در اتاق /نهار در اتاق /تبديل ارز /خدمات تور /فكس /اتاق چمدان /اتاق VIP /اجاره ماشين با راننده/ خدمات تهيه بليط/ فتوكپی/ آژانس مسافرتی/ خدمات ترانسفر پولی/ خدمات CIP(تشريفات ويژه) بخش Check in و Check out سريع(Express)/ خدمات راهنمای تور.

هتل آریو برزن شیراز1 هتل آریو برزن شیراز

نحوه دسترسی به هتل آریو برزن شیراز

آدرس : شیراز ،خیابان زند ،خیابان رودکی

هتل آریو برزن شیراز2 هتل آریو برزن شیراز

هتل آریو برزن شیراز5 هتل آریو برزن شیراز

هتل آریو برزن شیراز6 هتل آریو برزن شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    همین بگم یه غذا خوردم خیلی حالم بد شد. البته مشکل همه هتل ها غدای بی کیفیت هست ولی این واقعا فاجعه بود

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *