رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ دی ۱۳۹۳

نگرش گردشگران نسبت به ایران پس از بازدید از کشورمان تغییر می کند

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱۰/۲۲-آمارها و گفته های دست اندرکاران گردشگری تأیید می کند که نگرش گردشگران نسبت به ایران پس از بازدید از کشورمان به طور کلی تغییر می کند، بنابراین ورود هر گردشگر خارجی به ایران بسیار ارزشمند است.

سید رضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در دیدار معاون گردشگری از کتابخانه ملی با اشاره به اهمیت حضور گردشگران خارجی در ایران و تأثیر شگرف این حوزه در اصلاح تصویر کشورمان گفت: وی افزود: متأسفانه تصویری که از ایران نزد جهانیان وجود دارد به هیچ وجه شایسته ملت ما نیست و ما وظیفه داریم با ابزار فرهنگی این تصویر را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه در دولت یازدهم گام های موثری در این زمینه برداشته شده، اما اصلاح تصویر ایران هراسی یک شبه حاصل نمی شود و برای رسیدن به این مقصود نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاههای فرهنگی و تاثیرگذار هستیم.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که در دوره جدید مدیریت کتابخانه و در مدت کمتر از هفت ماه بیش از ۵هزار نفر از فرهیختگان و اصحاب اندیشه در اندیشگاه کتابخانه ملی تردد داشته اند گفت: برخی باورها و اعتقادات ما ایرانیان برای گردشگران خارجی جذاب و مورد پرسش است و ما آمادگی کامل داریم تا با استفاده از ظرفیت عظیم حضور صاحبنظران و نخبگان در کتابخانه ملی زمینه مواجهه فرهیختگان کشورمان با گردشگران را در سطوح مختلف فراهم کنیم و برای تأمین محتوای تورهای فرهنگی هیچ مشکلی نداریم.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری نیز از برگزاری تورهای فرهنگی ویژه گردشگران داخلی و خارجی با هدف معرفی پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی کشور خبر داد.

13 نگرش گردشگران نسبت به ایران پس از بازدید از کشورمان تغییر می کند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *