رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ فروردین ۱۳۹۴

اقامت ۸۳۵ هزار گردشگر در کرمانشاه

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۰۸-مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز ششم فروردین ۹۴ مجموعا ۸۳۵ هزار و ۸۲۷ گردشگر و مسافر در استان کرمانشاه اقامت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه، مهندس علی فعله‌گری در جمع خبرنگاران گفت: این تعداد مسافر از ۲۸ اسفند تا پایان روز ششم نوروز در استان کرمانشاه و در هتل‌ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان‌ها، کمپ‌های موقت، کلاس‌های مدارس و هتل آپارتمان‌ها و … اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به میزان بازدیدهای نظارتی صورت گرفته در استان، تصریح کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۷۷۹ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۳۳ مورد بازدید از مرکز اقامتی، ۳۸۰ بازدید از رستوران‌ها و مراکز بین راهی، ۹۹ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۶۷ مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت صورت گرفته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تعداد بازدید نظارتی، ۱۳ فقره تشویق، ۳۴ فقره تذکر، دو فقره اخطار کتبی و یک فقره تعطیلی مرکز اقامتی را در پی داشته است.

860 اقامت 835 هزار گردشگر در کرمانشاه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *