رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ خرداد ۱۳۹۳

نمایشگاه بین المللی « بازار سفر » در تهران

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۳/۲۴ – تهران – ایرنا – همزمان با فرا رسیدن تابستان و تعطیلات تابستانی، ششمین نمایشگاه و جشنواره بزرگ بازار سفر با حضور و مشارکت ده ها شرکت گردشگری و مسافرتی داخلی و خارجی و همچنین سازمان ها و نهادهای دولتی از ۳ تا ۶ تیر ماه آینده در محل برج بین المللی میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، شرکت کنندگان در این نمایشگاه به مدت چهار روز، جدیدترین خدمات مربوط به رزرواسیون آنلاین هتلها و خطوط هوایی، گردشگری الکترونیکی – مسافرت های هوایی، دریایی، زمینی، ریلی، خطوط هوایی، پایانه های مسافری، توریسم سلامت، توریسم ورزشی، توریسم زیارتی، توریسم سیاحتی و گردشگری، انواع تجهیزات سفری، موزه ها و کاخ موزه ها، رستوران ها و قهوه خانه های سنتی، گروههای نمایش های آئینی، سنتی، گروههای موسیقی محلی، صنایع دستی و نمادهای هویتی استان ها را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر؛ دفاتر مختلف مسافرتی، تورهای مسافرتی تابستانی ارزان قیمت داخلی و خارجی را با تخفیف بین ۱۰ تا ۱۵ درصد به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد و علاوه بر آن، هر روز، بین شرکت کنندگان در نمایشگاه نیز، قرعه کشی برگزار می شود که جوایز آن تورهای رایگان مسافرتی داخلی و خارجی است.

در نمایشگاه امسال، همچنین برخی از سازمان ها و انجمن های گردشگری، تورگردانان، آژانس های مسافرتی، هتل ها، شرکت های حمل و نقل ریلی، رسانه ها، دفاتر رزرواسیون و شرکت های تجاری و برگزار کننده همایش ها این حوزه نیز حضور دارند.

امسال در ششمین نمایشگاه بازار سفر؛ گروه های مختلف مردم نهاد نیز حضور دارند. همچنین برگزاری جنگ شادی، برگزاری مسابقات مختلف، بر پایی سیاه چادر، شب فرهنگی، تورهای ایرانگردی و تهرانگردی، سنگ نوردی، کایت سواری، بالن، هنر تولید زنده صنایع دستی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

حضور اقوام مختلف ایرانی از جمله اقوام کرد، سیستانی، لر، بختیاری و گیلک یکی دیگر از بخش های ششمین نمایشگاه بازار سفر است که با همکاری سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران برگزار می شود.

مدیر برگزار کننده ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، از معتبرترین فعالان ارائه دهنده خدمات مسافرتی و جهانگردی و نیز سایر شرکتهای فعال در صنعت گردشگری کشور هستند.

نفیسه مشعوف، مخاطب ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر را عموم مردم عنوان کرد و گفت: شهروندان می توانند در این نمایشگاه ضمن اطلاع کامل از تورهای گردشگری و همچنین آشنائی با جاذبه های مختلف گردشگری کشور، مسافرت های تابستانی خودشان را مشخص کرده و نسبت به رزرو تورهای گردشگری با تخفیف ویژه اقدام کنند.

وی، ابراز امیدواری کرد با توجه به در پیش بودن تعطیلات برگزاری این نمایشگاه، نقش مثبتی در تامین نیازهای مردم برای آشنایی و استفاده از خدمات ارائه شده برای مسافرت و نیز گسترش سفر و گردشگری در بین عموم مردم داشته باشد.

مدیر برگزار کننده ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر با بیان این که، این نمایشگاه از سوی سفارتخانه ها نیز مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: با بر پایی این نمایشگاه، بستری مساعد برای معرفی ظرفیت‏های گردشگری نقاط مختلف کشور، ایجاد می‏شود.

وی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را گامی مهم برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران به شرکت های فعال در صنعت گردشگری دیگر کشورها عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه همواره سکویی برای معرفی جاذبه های گردشگری بوده و به همین دلیل مقامات برگزارکننده نمایشگاه تلاش کرده اند با اجرای تمهیدات ویژه ، شهروندان و گردشگران را به بازدید از نمایشگاه تشویق کنند.
emitis-web نمایشگاه بین المللی « بازار سفر » در تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *