رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ تیر ۱۳۹۹

مهمانپذیر آراز تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مهمانپذیر آراز تهران در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در میدان انقلاب به بهره برداری رسید. مهمانپذیر آراز شامل ۲۱ باب اتاق است که در طبقات همکف تا سوم پراکنده شده اند. از خانه مسافر آراز تا ایستگاه حمل و نقل شهری نظیر مترو و اتوبوس دسترسی به آسانی امکان پذیر می باشد. همچنین از مهمانپذیر آراز تا دانشگاه تهران و موزه هنرهای معاصر حداکثر ۲.۵ کیلومتر فاصله وجود دارد.
قابل توجه میهمانان گرامی، دو باب از اتاق های دو تخته مهمانپذیر آراز دارای پنجره با نمای رو به راهرو مهمانپذیر می باشد.دسترسی آسان به ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی از جمله برترین مزیت های اقامت در این مهمانپذیر تازه تاسیس است. این مهمانپذیر به سبب قرارگرفتن در میدان انقلاب دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر دارد. مهمانپذیر آراز از سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده و دارای ۲۱ واحد اقامتی است. چشم انداز واحدهای اقامتی این مهمانپذیر رو به حیاط، کوچه و راهرو است.

مهمانپذیر آراز

سالن صبحانه خوری و کافی شاپ این مهمانپذیر نیز در طبقه همکف قرار دارد. دسترسی به اینترنت در لابی و اتاق ها و تاکسی سرویس از دیگر امکانات مهمانپذیر آراز است. مهمانپذیر آراز تنها ۲.۵ کیلومتر با دانشگاه تهران فاصله دارد.

اتاق‌های این اقامتگاه دو و سه تخته است که با توجه به تعداد مهمانان به آن‌ها اجاره داده می‌شود. هر اتاق دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اختصاصی است که باعث رفاه بیشتر مهمانان می‌شود. از دیگر امکانات اتاق می‌توانیم به یخچال، تلویزیون، حمام و سیستم گرمایشی سرمایشی اشاره کرد. از ویژگی‌های بارز این مهمانسرا دسترسی وموقعیت مکانی بسیار خوب آن است. بطوریکه ۲ دقیقه تا میدان انقلاب، ۵ دقیقه تا مترو انقلاب و ۵ دقیقه تا بی آر تی ‌های خط تندرو انقلاب فاصله دارد و براحتی می‌توانید به تمام مناطق تهران دسترسی داشته باشید.

مهمانپذیر آراز

همچنین قدم زدن و نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه‌های خیابان انقلاب خالی از لطف نیست. در نزدیکی این اقامتگاه و با فاصله ۷ دقیقه با خودرو شخصی یا تاکسی، پارک لاله قرار دارد که فضا برای استراحت، نشستن، مطالعه و پیاده روی دارد همچنین می‌توانید از بارازچه‌های داخل پارک یا پاساژ لاله روبروی پارک خرید پوشاک و لوازم خانه انجام دهید. در سفرهای خانوادگی نزدیکی به مراکز درمانی اهمیت زیادی دارد و این مهمانسرا نیز در فاصله ۵ دقیقه‌ای بیمارستان مدائن قرار دارد که برای رفت آمد مسیر بسیار راحتی با تاکسی و یا پیاده دارد.

مهمانپذیر آراز

نحوه دسترسی به مهمانپذیر آراز

آدرس: تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر جنوبی، کوچه رشتچی

مهمانپذیر آراز

 

           
 

نظر کاربران :

  • آرش عبدالملکی

    بدترین هتل هتل آراز …مسئول بد اخلاق و هتل کثیف …اقامت یک شب با خاطره ای بد?

    ۱۵ مهر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *