جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه هاستل کرگدن تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ مهر ۱۳۹۹

کافه هاستل کرگدن تهران ، خانه ای ۷۰ ساله در شهر تهران که حالا تبدیل به کافه هاستلی بسیار زیبا و دلنشین شده است.کافه هاستل کرگدن توسط خواهر و برادری معمار و عکاس، با حفظ حال و هوای قدیمی و وسایل موجود بازسازی شده است. این خانه متعلق به شاگرد هوشنگ سیحون بوده و با اقامت در اینجا می‌توانید در گذشته‌های دور آن سیر کنید و از حال و هوای قدیمی و آرامش بخش اینجا لذت ببرید.حیاط کرگدن فضای آرامش بخشی را درست در قلب مرکز تهران در اختیارتان قرار می دهد که پس از شلوغل های روزانه مکانی برای آرامش شما باشد. در کرگدن همه چیز ساخته دست خودشان است از کیک و دمنوش تا تخت و میزو همه چیز سنتی و بسیار پر انرژی است و انرژی واقعی و بسیار عمیقی به مهمانان القا می‌کند.

کافه هاستل کرگدن 2 کافه هاستل کرگدن تهران

صبحانه گرم در این مهمانسرا که شامل املت‌های مختلف است بصورت رایگان برای مهمانان سرو می‌شود. شما می‌توانید در حین ملاقات با مسافرانی از سراسر دنیا، از قهوه مخصوص، نوشیدنی‌های سنتی و غذاهای ایرانی نیز لذت ببرید و تجربه سفر خود را با آنها به اشتراک بگذارید و دوستانی تازه با فرهنگ و ملیت‌های مختلف پیدا کنید. همچنین کرگدن در بهترین و زنده‌ترین محله تهران، در مرکز شهر و نزدیک به بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها و بهترین گالری‌های هنری تهران قرار دارد. همچنین دسترسی خوبی به ایستگاه‌های مترو و بی آر تی برای رفتن به سایر نقاط تهران خواهید داشت.

شکل گیری کافه کرگدن

این خواهر و برادر با دوستان‌شان پارکینگ ۴۵ متری و چرک‌مرده را دو ماهه به یک کافه شیک و آبرودار تبدیل کرده‌اند. یک پارکینگ کوچک ۴۵ متری با سقف کوتاه در این خانه، با رنگی کدر و دیوارهایی چرک‌مرده که روزگاری فقط به درد انباری می‌خورد، حالا شده است یک کافه پرمشتری با رنگ‌‌های سفید و روشن؛ کافه‌ای که امید و گلشید شیرازی (یک خواهر و برادر فارغ‌التحصیل رشته معماری) همراه با اروند پورعباسی و رامتین طاهریان (دو نفر از دوستان‌شان) از اول تا آخرش را خودشان دکور کرده‌اند. بهمن سال گذشته، کار دکور کردن «کافه کرگدن» شروع شد و با وقفه‌ یک ماهه‌ای که در کار افتاد در نهایت تمام کار دکوراسیون با ۱۵ میلیون تومان در ماه خرداد جمع‌وجور شد. البته این هزینه تقریبی است چون مقداری هم برای خرید ظروف و وسایل آشپزخانه هزینه کرده بودند. این گزارش رمز و راز دکور کردن کافه را از زبان خواهر و برادری بیان می‌کند که به خاطر رشته تحصیلی‌شان؛ یعنی معماری ایده‌های خاصی در دکور کردن آن داشته‌اند.

کافه هاستل کرگدن کافه هاستل کرگدن تهران

هاستل کرگدن

اتاق کپسولی یکی از اتاق های این هاستل می باشد و بسیار کوچک و دنج در طبقه دوم اقامتگاه قرار دارد. اتاق دنج هاستل کرگدن، شاید کوچکترین اقامتگاهی باشد که تابحال در آن اقامت داشته‌اید. با این حال، فضای داخلی اتاق به شکل صحیحی طراحی شده و شما امکاناتی نظیر تخت دو طبقه، کمد کوچک، شلف و آینه را در اختیار خواهید داشت. سیستم سرمایش و گرمایش اتاق دنج کولر آبی و شوفاژ است. اقامت شامل صبحانه گرم است. امکان پخت و پز در آشپزخانه مرکزی و همچنین امکان سرو غذا وجود دارد. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام به صورت اشتراکی بیرون اتاق در هرطبقه مورد استفاده قرار میگیرد. اتاق دنج دارای متراژ ۴ متر و فاقد پنجره میباشد.
از امکانات دیگر مجموعه کرگدن میتوان مبلمان، میز ناهارخوری، یخچال، سشوار و چای ساز را نام برد که به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار میگیرد.

کافه هاستل کرگدن 3 کافه هاستل کرگدن تهران

امکانات دیگر

شست و شوی لباس و استفاده از ماشین لباسشویی با پرداخت هزینه جداگانه امکانپذیر می باشد.
حوله تمیز و صندل در اختیار تمام مهمانان قرار می گیرد.
صبحانه گرم و متفاوت هر روز رایگان برای مهمانان سرو می شود.

کافه هاستل کرگدن 4 کافه هاستل کرگدن تهران

نحوه دسترسی به کافه هاستل کرگدن

آدرس :تهران،کریم خان.خیابان سنایی.کوچه سوم.پلاک ۱۵.
نزدیک ترین ایستگاه مترو: ایستگاه هفت تیر
ساعات کاری:شنبه تا جمعه ، ۹:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

کافه هاستل کرگدن 5 کافه هاستل کرگدن تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد