جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی ۵ کشور اروپایی برای سفری رنگارنگ و متنوع

تاریخ بروزرسانی :
۶ آبان ۱۳۹۸

اروپا به دلیل آب و هوای مناسب، آثار تاریخی و معماری فراوان و البته مراکز مدی که دارد مقصد بسیاری از گردشگران برای سفر است. با خرید تور اروپا می‌توانید از چندین کشور اروپایی در طی یک سفر بازدید کنید. کشورهای اروپایی به دلیل فاصله کمی که از یکدیگر دارند گشت و گذار بین کشوری را بسیار ساده‌تر کرده‌اند. به این صورت است که شما می‌توانید در عرض یک هفته از چندین کشور بازدید کنید و حتی از اغلب جاذبه‌های گردشگری و توریستی آن نیز بهره ببرید. اما بعضی از این کشورها هستند که زیبا و عجایب جالب‌تری دارند و بازدید از آن‌ها در یک تور اروپا از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی چند کشور اروپایی که سفر به آن‌ها برای شما اعجاب‌انگیز خواهد بود را معرفی کنیم و درباره هرکدام توضیحاتی را ارائه دهیم. شما با خرید تور علی بابا از علی بابا می‌توانید سفری دلپذیر در این کشورها داشته باشید.

اروپا معرفی ۵ کشور اروپایی برای سفری رنگارنگ و متنوع

اسپانیا

از زیبایی‌های اسپانیا هرچه بگوییم کم است. این کشور که به مردم صمیمی‌ای که دارد معروف است. در اسپانیا حتی اگر زبان هم به طور کافی بلد نباشید می‌شود با دیگران ارتباط‌های صمیمانه برقرار کرد و آن‌ها خودشان از معاشرت با توریست‌ها لذت می‌برند. این کشور از نظر خوراکی و ادویه‌ها حکم هند را در اروپا دارد. از طرفی غذاهای رنگارنگ و صنایع دستی اسپانیا به دلیل افت اقتصادی‌ای که در سال‌های اخیر داشته بسیار قیمت‌های مناسبی دارند. از مهم‌ترین شهرهای آن می‌توان به مادرید و بارسلونا اشاره کرد که هرساله میزبان میلیون‌ها توریست از سراسر جهان هستند. لازم به ذکر است که جذایر قناری در این کشور قرار دارند و بازدید از آن‌ها تجربه‌ی منحصر به فردی خواهد بود. بنابراین حتماً توجه داشته باشید که بازدید این کشور در تور اروپا که می‌خواهید خریداری کنید وجود داشته باشد.

فرانسه معرفی ۵ کشور اروپایی برای سفری رنگارنگ و متنوع

فرانسه

فرانسه را به احتمال زیاد به خاطر پاریس و موزه‌های معروفی که دارد بشناسید. این کشور که تاریخ بسیار پر پیچ و خمی دارد به نوعی شهر موزه به حساب می‌آید. یعنی قدم زدن در کوچه و خیابان‌های شهرهای فرانسه به خودیِ خود طوری هستند که انگار درحال بازدید از یک موزه‌ی خیلی بزرگ باشید. در پایتخت این کشور یعنی همان شهر پاریس برج معروف ایفل و همچنین موزه لوور قرار دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. این کشور از نظر آشپزی بسیار غنی است و پنیرهای معروفی هم دارد. همین موضوع می‌تواند دلیلی باشد برای تمام شدن پول‌هایتان. فرانسه در نگاه اول کشوری لوکس و گران‌قیمت است اما می‌توانید با ایجاد یک برنامه مناسب و تحقیق درباره هتل‌ها و رستوران‌ها به بهترین کیفیت‌ها با نازل‌ترین قیمت برسید.

سوئیس

سوئیس یکی از زیباترین کشورهای تمام دنیا است. مناظر بکر و طبیعت زیبایی که دارد هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این کشور از جمله تولید کنندگان شکلات در جهان است و بهترین طعم‌ها را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. به دلیلی وجود رشته کوه آلپ در این کشور یکی از مناسب‌ترین زمان‌ها برای سفر زمستان است. در آن دوره می‌توانید از ورزش‌های زمستانی همچون اسکی نیز استفاده کنید و لذت ببرید. بازدید از کشور سوئیس معمولاً در برنامه تور اروپا قرار دارد.

هلند

هلند کشور کوچکی است در قسمت‌های غربی اروپا. پایتخت آن که آمستردام می‌باشد یکی از زیباترین شهرهای اروپا است. این کشور چشم‌اندازها و مناظر خاص خودش را دارد. حیات وحش و جنگل‌های بسیار زیبایی که دارد هلند را به یکی از مقصدهای حتمی هر تور اروپایی تبدیل کرده است. از طرفی موزه‌ها و امکان تاریخی این کشور نیز بسیار قابل توجه هستند. بازدید از این کشور به دلیل مرز مشترکی که با آلمان و بلژیک دارد از طرف آن کشورها راحت‌تر خواهد بود. باغ‌های گل هلند نیز از زیباترین پدیده‌هایی هستند که هر شخصی می‌تواند در تمام عمرش ببیند.

ایتالیا معرفی ۵ کشور اروپایی برای سفری رنگارنگ و متنوع

ایتالیا

حتماً شنیده‌اید که به ایتالیا می‌گویند چکمه. این لقب به دلیل شباهتی است که نقشه این کشور با شکل یک چکمه دارد. ایتالیا به نوعی مهد هنر در تمام اروپا به حساب می‌آید. به دلیل تأثیر تاریخی‌ای که در هنر و ادبیات جهان داشته است این کشور پر از موزه‌ها و سازه‌های باستانی می‌باشد. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به برج پیزا اشاره کرد. همچنین بازدید از ویرانه‌های شهر پمپئی نیز پیشنهاد می‌شود. خوراکی‌های معروف ایتالیا پیتزا و قوه‌های فوق‌العاده‌ی آن هستند. به ویژه پیتزاهای ایتالیا که به دلیل خمیر و نوع خاصی که آن‌ها می‌پزند از طعم بسیار لذیذی برخوردار هستند.

سخن پایانی
سفر به اروپا تجربه‌ی بسیار زیبا و خاطره‌انگیزی خواهد بود. شما می‌توانید با خرید تور علی بابا این تجربه را برای خود و خانواده‌تان کسب کنید. با این‌حال کشورهای دیگری در اروپا مانند چک اسلواکی و آلمان وجود دارند که بازدید از آن‌ها نیز خالی از لطف نیست و هرکدام زیبایی‌های خاص خودشان را دارند. سفری خوش و سلامت را برایتان آرزو می‌کنیم. از مزایای تور علی بابا این است که تمام امور نظیر خرید بلیط، اخذ ویزا و رزرو هتل توسط تور انجام می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *