رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ بهمن ۱۳۹۲

معرفی جاذبه های گردشگری توسط انجمن های دوستی

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۸ – قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اهمیت، نقش و جایگاه انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها گفت: به نظر من انجمن های دوستی نقش بسیار بالایی در ترویج و معرفی جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی و میراث فرهنگی کشورمان به سایر کشورها را دارند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگرِی، دکتر مهدی حجت عصر امروز در نشست هم اندیشی گروه های دوستی ایران با سایر کشورها که در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد افزود: گروه های دوستی مانند یک سرپل هستند که می توانند به توسعه روابط ایران درقالب های فرهنگی و اجتماعی به شکل بسیار ممتازی عمل کنند.
وی با بیان اینکه مطالعات نشان می دهد گردشگری در سال های آینده توسعه خواهد یافت و قرن ۲۱ قرن جهانگردی اعلام شده است ادامه داد: در این میان به طور حتم ایران به عنوان ثروتمند ترین کشور در حوزه گردشگری می تواند به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شود.
معاون میراث فرهنگی کشور ادامه داد: ایران نقطه اتصال شرق به غرب دنیاست و از موقعیت ممتازی برخوردار است و با توجه به تجاربی که از گذشته به دست آورده ایم و با نگاهی به موقعیت ممتاز ایران در حوزه گردشگری و برخورداری از آثار و جاذبه های بی نظیر گردشگری و میراث فرهنگی به نظر می رسد اکنون زمان مناسب برای اقدام است و باید برای انجام کارهای بزرگ برنامه ریزی کرد.
قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه به اهمیت تقویت رابطه این سازمان با انجمن های دوستی اشاره کرد و افزود: انجمن های دوستی می توانند کمک بزرگی به سازمان داشته باشند و در این میان سازمان میراث فرهنگی آمادگی کامل برای همکاری با انجمن های دوستی را دارد و آماده است تا دراین خصوص کارشناسان این سازمان را برای همکاری با انجمن های دوستی آماده کند.
حجت در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه انجمن های دوستی می توانند جاذبه های گردشگری و نیز ظرفیت های میراث فرهنگی ایران را به کشورهای مختلف معرفی کنند افزود: ایران یکی از ارزان ترین مقاصد گردشگری است که آرامش سیاسی و امنیت ایران و نیز برخورداری از جاذبه های فراوان گردشگری می تواند ایران را به مقصد گردشگری در دنیا تبدیل کند.
وی هم چنین با اشاره به سفر روز گذشته وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا با تهران خاطر نشان کرد: این وزیر ایتالیایی به شدت مجذوب و علاقه مند آثار تاریخی و فرهنگی و جاذبه های گردشگری ایران شد که این موضوع در باره تمامی گردشگرانی که ایران سفر می کنند نیز صدق می کند و همه آن ها شیفته جاذبه های بی نظیر ایران می شوند.

ImageHandler.ashx معرفی جاذبه های گردشگری توسط انجمن های دوستی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *