رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ فروردین ۱۳۹۴

معاون سازمان اوقاف: چهار میلیون مسافر نوروزی در بقاع متبرکه اسکان یافتند

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۱۰-حجت الاسلام احمد شرفخانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح آرامش بهاری امامزاده جعفر(ع) یزد به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد مسافر نوروزی در ۷۰۰ زائرسرا و هتل های وابسته به امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین در زائرسراهای موقتی که راه اندازی شده، اسکان یافتند.

وی ادامه داد: تا ۱۴ فروردین نیز فعالیت زائرسراها و همچنین پذیرش و اسکان مسافران نوروزی ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری ویژه نوروز در دو هزار و ۳۰۰ امامزاده کشور در حال اجراست و تاکنون مورد رضایت هموطنان قرار گرفته است.

شرفخانی افزود: طرح نمایشگاه های طراحی گرافیک نیز در یکهزار و ۵۵۰ امامزاده و نمایشگاه های تجسمی و همایش رهروان یاس نبوی نیز در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا شده است.

وی اظهار کرد: بازرسی های مستمری از نحوه اجرای طرح انجام شده و بنده نیز از استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین، تهران، البرز، قم و اصفهان بازدید داشته و در مدت دو روز نیز از استان یزد بازدید داشتم که خوشبختانه فعالیت های خوبی انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ظرفیت زیادی در عرصه گردشگری، ترانزیتی و همچنین موقوفات استان یزد وجود دارد و خوشبختانه طرح آرامش بهاری با مدیریت جهادی مسوولان این استان در حال اجراست.

به گفته مسوولان سازمان اوقاف و امور خیرییه بیش از دو هزار و ۳۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه کشور پذیرای میهمانان نوروزی هستند.

864 معاون سازمان اوقاف: چهار میلیون مسافر نوروزی در بقاع متبرکه اسکان یافتند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *