رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

مرکز خرید برج نگین رضا تهران

اشتراک گذاری

مرکز خرید برج نگین رضا در دو طبقه ساخته شده و دارای فروشگاه های پوشاک و همچنین فروشگاه زنجیره ای رفاه است. مرکز خرید برج نگین رضا دارای امکاناتی همچون رستوران های بوف، ایتالیایی، ترکیه ای ،ایرانی، فضای بازی کودکان ،کافی شاپ، کافی نت و … است.مرکز خرید برج نگین رضا علاوه بر واحد های تجاری دارای رستوران های بوف، رستوران ایتالیایی، ترکیه ای ،ایرانی و … است. همچنین در مرکز خرید برج نگین رضا کافی نت و فضای بازی کودکان نیز پیش بینی شده است.مرکز خرید برج نگین رضا در دو طبقه و دارای ۴۰ واحد تجاری است.
امکانات
– پارکینگ
– کافی نت
– کافی شاپ
– رستوران
– فضای بازی کودکان
نحوه دسترسی
مسیر تاکسی
از میدان آزادی تاکسی های پونک را سوار شوید و مقابل این مرکز خرید پیاده شوید. همچنین بالعکس میتوانید از میدان پونک تاکسی های آزادی را سوار شوید و در مقابل مرکز خرید برج نگین رضا پیاده شوید.
مسیر اتوبوس
سامانه اتوبوس های تندرو واقع در بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی به مبدا میدان آزادی و مقصد دانشگاه از مقابل این مرکز عبور میکنند و در نزدیکی آن ایستگاه دارند.
مسیر مترو
با استفاده از ایستگاه مترو صادقیه واقع در خط دو مترو تهران می توانید به نزدیکی این مرکز برسید. از ایستگاه صادقیه نیز وسایل حمل و نقل عمومی شما را به مرکز خرید برج نگین رضا می رسانند.
تلفن تماس : ۴۴۰۳۱۳۹۴
ساعت کاری : ۸:۳۰ الی ۲۳:۳۰
آدرس : تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی – حدفاصل فلکه دوم صادقیه و تقاطع مرزداران – برج نگین رضا

مرکز خرید برج نگین رضا تهران مرکز خرید برج نگین رضا تهران

منبع:
بزنیم بیرون

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *