رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

معرفی رایگان آژانس های مسافرتی در “سیری در ایران”

اشتراک گذاری

مسئولین پرتال سیری در ایران با ایمان و اتکال به خداوند بزرگ و با تکیه بر ارزشهای والای انسانی در میهن عزیزمان ایران که خود از پرچمداران آن در طی اعصار و قرون بوده است، با گامهائی بلند در گذر از دوران پرتلاش، با رسالت گسترش صنعت توریسم و گردشگری در ایران و با چشم انداز ایران اولین اولویت گردشگران دنیا ، معرفی جاذبه های گردشگری را هدف خود قرار داده اند.
سایت سیری در ایران در کنار معرفی جاهای دیدنی ایران ، همواره در کنار کسب و کارهای گردشگری بوده و در تلاش است تا هر چه در توان دارد در جهت رشد و شکوفایی کسب و کارهای گردشگری و سفر دریغ نکند.

 معرفی رایگان آژانس های مسافرتی در
به همین منظور جدیدا بخشی را به محتوای سایت خود اضافه کرده است که آژانس های مسافرتی و خدمات گردشگری می توانند به صورت کاملا رایگان اطلاعات مربوط به خود را جهت معرفی خدمات و مشخصات کسب و کار در سایت بارگزاری کرده و برای کاربران به نمایش بگذارند.

با توجه به اینکه محتوای سایت سیری در ایران در موتورهای جستجو رتبه قابل قبولی دارد با معرفی آژانس های مسافرتی در سایت مشخصات آنها هم از این رتبه بهره مند خواهند شد. به همین منظور مسئولین محترم آژانس های مسافرتی می توانند جهت ثبت و معرفی مشخصات و فعالیت خود به صورت رایگان در سایت سیری در ایران اینجا کلیک کنند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *