رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ تیر ۱۳۹۶

مجوز چهار دفتر گردشگری لغو شد

اشتراک گذاری

از ابتدای امسال تاکنون مجوز فعالیت چهار دفتر گردشگری استان لغو شد.
علی رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لغو مجوز چهار دفتر گردشگری، حکم تعلیق (یک تا سه ماه) ۲۶ دفتر و مجوز فعالیت ۲۶ دفتر گردشگری جدید امسال در تهران صادر شد.
وی گفت: تطبیق نداشتن فعالیت شرکت ها و دفاتر با قوانین و مقررات گردشگری و در برخی موارد، شکایت مسافران و گردشگران منجر به صدور احکام انضباطی شده است.
رفیعی ادامه داد: در سال گذشته نیز مجوز ۸۱ دفتر گردشگری لغو، یک هزار و ۶۵ دفتر تعلیق و ۱۱۰مجوز جدید دفاتر گردشگری صادر شد.
معاون گردشگری استان تهران با اشاره به دستور العمل و آیین نامه فعالیت سایت های گردشگری در فضای مجازی (تی نمادها) نیز تاکید کرد: افرادی که در بخش های بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی فعالیت دارند، می توانند مجوز گردشگری دریافت کنند.
به گفته وی ۲۸۰ درخواست فعالیت گردشگری در فضای مجازی به این اداره کل رسیده که ۶ درخواست، گواهی نامه فعالیت دریافت کرده اند.
رفیعی با بیان اینکه تمام سایت ها، کانال های تلگرامی و افرادی که خارج از این حوزه ها (تبلیغات و بازاریابی) مبادرت به فعالیت می کنند، غیرمجاز شناخته شده و به کمیسیون برخورد با جرائم رایانه ای و پلیس فتا معرفی می شوند، گفت: تاکنون ۱۵ دفتر به کمیسیون مزبور ارسال شده است.
افزون بر یک هزار و ۹۰۰ دفتر گردشگری فعال در استان تهران، ۴۶ درصد دفاتر گردشگری فعال کشور را تشکیل می دهند.
منبع:ایرنا
 مجوز چهار دفتر گردشگری لغو شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *