جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجوز چهار دفتر گردشگری لغو شد

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ تیر ۱۳۹۶

از ابتدای امسال تاکنون مجوز فعالیت چهار دفتر گردشگری استان لغو شد.
علی رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لغو مجوز چهار دفتر گردشگری، حکم تعلیق (یک تا سه ماه) ۲۶ دفتر و مجوز فعالیت ۲۶ دفتر گردشگری جدید امسال در تهران صادر شد.
وی گفت: تطبیق نداشتن فعالیت شرکت ها و دفاتر با قوانین و مقررات گردشگری و در برخی موارد، شکایت مسافران و گردشگران منجر به صدور احکام انضباطی شده است.
رفیعی ادامه داد: در سال گذشته نیز مجوز ۸۱ دفتر گردشگری لغو، یک هزار و ۶۵ دفتر تعلیق و ۱۱۰مجوز جدید دفاتر گردشگری صادر شد.
معاون گردشگری استان تهران با اشاره به دستور العمل و آیین نامه فعالیت سایت های گردشگری در فضای مجازی (تی نمادها) نیز تاکید کرد: افرادی که در بخش های بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی فعالیت دارند، می توانند مجوز گردشگری دریافت کنند.
به گفته وی ۲۸۰ درخواست فعالیت گردشگری در فضای مجازی به این اداره کل رسیده که ۶ درخواست، گواهی نامه فعالیت دریافت کرده اند.
رفیعی با بیان اینکه تمام سایت ها، کانال های تلگرامی و افرادی که خارج از این حوزه ها (تبلیغات و بازاریابی) مبادرت به فعالیت می کنند، غیرمجاز شناخته شده و به کمیسیون برخورد با جرائم رایانه ای و پلیس فتا معرفی می شوند، گفت: تاکنون ۱۵ دفتر به کمیسیون مزبور ارسال شده است.
افزون بر یک هزار و ۹۰۰ دفتر گردشگری فعال در استان تهران، ۴۶ درصد دفاتر گردشگری فعال کشور را تشکیل می دهند.
منبع:ایرنا
82583849 71714661 مجوز چهار دفتر گردشگری لغو شد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *