رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ بهمن ۱۳۹۲

مجتمع تفریحی گردشگری چابکسر افتتاح می‌شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ – به گزارش پایگاه خبری آنلاین۱۱۰ ، بخشدار چابکسر از افتتاح مجتمع تفریحی گردشگری مروارید تا پایان امسال در منطقه سرولات این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حسین رمضان‌خواه عصر امروز در جریان بازدید از متجمع در حال احداث تفریحی گردشگری چابکسر اظهار کرد: مجتمع مذکور با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

وی مجتمع تفریحی گردشگری مروارید سرولات را برخوردار از طبیعت دل‌نواز و جاذبه‌های مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: احداث مجتمع مذکور از سال ۹۱ آغاز شده و در مدت ۱۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضان‌خواه با بیان اینکه مجتمع تفریحی گردشگری مروارید سرولات در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در چهار طبقه احداث می‌شود، تصریح کرد: مجتمع مذکور دارای سه سالن پذیرایی با ظرفیت ۲۶۰ نفر است.

بخشدار چابکسر راه‌اندازی مجتمع‌های تفریحی و گردشگری در رونق اقتصادی منطقه را تاثیرگذار خواند و بیان کرد: مجتمع تفریحی گردشگری مروارید سرولات دارای آشپزخانه‌های مجهز و مدرن، آب‌نما، پیست خودرو، رستوران سنتی، ست‌های ورزشی و برج روشنایی است.

به گفته وی، راه‌اندازی مجتمع تفریحی گردشگری مروارید سرولات زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم می‌کند.

*احداث هتل ۴ ستاره در چابکسر

رمضان‌خواه در ادامه از احداث هتل چهار ستاره در چابکسر خبر داد و اظهار کرد: سال ۹۳ هتل هفت طبقه مروارید سرولات با زیربنای یک‌هزار متر مربع احداث می‌شود.
13920606000175_PhotoA مجتمع تفریحی گردشگری چابکسر افتتاح می‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *